روغن زیتون پالایش شده

صادرات روغن زیتون پالایش شده

صادرات روغن زیتون پالایش شده از طریق شرکت های بازرگانی و مراکز پخش این محصول صورت می گیرد. کیفیت بالا، رعایت استانداردهای جهانی و تنوع بسته بندی های روغن زیتون پالایش شده باعث جذب تقاضای خرید بسیار زیادی از کشورهای دیگر به خصوص کشور های همسایه شده است. تولید انبوه زیتون در کشور و وجود کارخانه های متعدد روغن کشی باعث شده بازرگانان بتوانند نیاز خریداران خارجی به روغن زیتون پالایش شده را به خوبی تأمین نمایند.

صادرات روغن زیتون پالایش شده

مرحل تولید روغن زیتون پالایش شده

مرحل تولید روغن زیتون پالایش شده روغن زیتون در انواع مختلف بکر و پالایش شده از بهترین روغن های خوراکی جهت پخت و پز و مصارف دیگر مانند تهیه سالاد می باشد. این روغن سرشار از ویتامین های A، E و D، انواع مواد معدنی و آنتی اکسیدان است که در حفظ سلامتی انسان نقش بسزایی دارد.

روغن زیتون به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در کارخانه های تولید روغن زیتون، به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک مدرن و توسط تکنولوژی های روز دنیا، ابتدا دانه های زیتون کاملا شسته و ضد عفونی می گردند، سپس روغن آن ها استخراج می شود. روغن زیتون استخراج شده در این مرحله بدون هیچ گونه مواد افزودنی و حرارت اضافی تولید شده و همان روغن زیتون بکر می باشد.

در مرحله بعد جهت تولید روغن زیتون پالایش شده، ابتدا روغن زیتون بکر را تحت حرارت بالا قرار داده و طی فرایند و مراحل متعدد، فراوری می شود و بو و تندی آن را از بین می برند. روغن زیتون تصفیه شده به دلیل حرارت دیدن از مقاومت بالایی برخودار می شود و همین امر باعث می گردد تحمل دمای بالا را پیدا کرده و بتوان آن را در پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی به کار برد.

در تولید روغن زیتون پالایش شده هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و از کلیه خواص روغن زیتون بکر برخوردار است. از مزیت های بارز روغن زیتون پالایش شده این است که می توان از آن با حرارت کم جهت سرخ کردن مواد غذایی، بدون ایجاد دود و سوختگی استفاده نمود.

فروش روغن زیتون پالایش شده درجه یک

فروش روغن زیتون پالایش شده درجه یک فروش روغن زیتون پالایش شده درجه یک توسط مراکز تولید و پخش این محصول در سراسر کشور انجام می شود. این مراکز با عرضه مستقیم و عمده روغن زیتون تصفیه شده باعث حذف واسطه ها و هزینه های جاری و اضافی شده و روغن زیتون درجه یک را با کیفتی بی نظیر و قیمتی بسیار مناسب در دسترس خریداران عمده قرار می دهند.

خریداران عمده روغن زیتون پالایش شده می توانند بی واسطه و از طریق خرید اینترنتی محصول مورد نیاز خود را در بسته بندی های متنوع و تناژ بالا به سهولت تهیه نموده و در اسرع وقت، در کمال سلامت و تضمین شده محصولات خریداری شده را در هر شهر و مکان به راحتی دریافت نمایند.

این مرکز از تولید کنندگان معتبر انواع روغن زیتون و دیگر فراورده های این محصول می باشد. خریداران جهت تهیه انواع محصولات این شرکت در کیفیتی ممتاز و قیمتی بسیار مناسب می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش تماس برقرار نمایند.

نوشته های مشابه