روغن زیتون غیر خوراکی

صادرات روغن زیتون غیر خوراکی به عراق

همه ما با خواص فوق العاده روغن زیتون آشنایی داریم. اما روغن زیتون غیر خوراکی نیز بیشتر کاربرد دارویی و درمانی دارد ‌این ن نوع روغن برای استفاده موضعی کاربرد دارد و بیشتر در عطاری ها و مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرد‌. صادرات روغن زیتون غیر خوراکی به عراق و دیگر کشور های حوزه خلیج فارس نیز انجام می شود. با استقبال از این روغن غیر خوراکی و کاربردش در بسیاری از موارد دیگر می توان با صادرات آن، درآمد خوبی را کسب کرد. 

صادرات روغن زیتون غیر خوراکی به عراق

مهمترین کاربردهای روغن زیتون غیر خوراکی

مهمترین کاربردهای روغن زیتون غیر خوراکی یکی از محبوبترین و پر طرفدارترین روغن در سراسر دنیا روغن زیتون است. اما روغن زیتون غیر خوراکی نیز با انواع کاربردهایش بسیار پرطرفدار شده است. و حالا سوال اینجاست که مهمترین کاربرد های روغن زیتون غیر خوراکی چیست؟                               روغن زیتون غیر خوراکی از قدیم در طب سنتی بسیار استفاده می شد و امروزه از این روغن استفاده های بیشتری می شود.

یکی از کاربردهای روغن زیتون غیر خوراکی برای خشکی مو و همچنین شوره سراست. کافی است هر شب روغن را به پوست سر خود ماساژ داده و بعد آن را آبکشی کنید. برطرف کردن آکنه از روی پوست بدن یکی دیگر از مزایای این روغن است. اگر دست هایتان به هر دلیلی سیاه شده و لکه سیاه پاک نمی شود می توانید از روغن غیر خوراکی زیتون استفاده کنید.

این روغن را می توانید با سرکه یا آبلیمو مخلوط کرده و برای برق انداختن وسایل چوبی مثل مبلمان و میز استفاده کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید برچسب هایی را که روی در و دیوار است را جدا کنید کافی است کمی روغن زیتون غیر خوراکی به آن بمالید به راحتی کنده خواهد شد. اینها فقط چند نونه از کاربردهای روغن زیتون غیر خوراکی است. 

فروش عمده روغن زیتون غیر خوراکی صادراتی

فروش عمده روغن زیتون غیر خوراکی صادراتی اکثر تولید کنندگان برای فروش عمده روغن زیتون غیر خوراکی صادراتی محصول خود را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی عرضه می کنند تا خریدار بهترین انتخاب را تجربه کند. این نوع روغن را می‌توان در اکثر تولیدی های بزرگ و کوچک پیدا کرد. هر تولیدی با تکنیک های خاص خود اقدام به تهیه و تولید این نوع محصول می کند.

در شهر رودبار که منشا اصلی روغن گیری در ایران است درختان زیتون به وفور یافت می شود. و تولیدی های بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند. عمده صادرات این روغن های غیر خوراکی به اکثر کشورها انجام می شود. با حمایت از این گونه تولیدات و فروش روغن زیتون صادراتی به دیگر کشور ها زمینه را برای پیشرفت این گونه تولیدی های بزرگ و کوچک فراهم می کنیم. 

نوشته های مشابه