زیتون پرورده

مرکز فروش زیتون پرورده اصل

شهر های شمالی ایران مانند: رودبار و گیلان به واسطه داشتن باغ های متعدد و بزرگ، از قطب های اصلی تولید زیتون و مرکز فروش زیتون پرورده اصل هستند و سالانه حجم قابل توجهی از این محصول فراوری شده را تولید کرده و در اختیار مشتری های خود در سراسر کشور قرار می دهند.

در این مراکز تا حد ممکن با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این چاشنی بسیار لذیذ به فروش می رود.

مرکز فروش زیتون پرورده اصل

پیشگیری از سرطان با مصرف زیتون

پیشگیری از سرطان با مصرف زیتون زیتون به واسطه داشتن مواد معدنی و مغذی مانند: آهن، فسفر، پتاسیم، گوگرد، کلسیم، سدیم و همه گروه های ویتامین و اسید های چرب از سلامتی انسان در برابر بسیاری از بیماری های خطرناک مانند سرطان محافظت کرده و مصرف آن می تواند روند درمان بیماری را با سرعت بیشتری همراه کند.

یکی از این بیماری ها سرطان می باشد که پزشکان طب ایرانی و سنتی مصرف زیتون را برای کسانی که به این بیماری دچار هستند و یا اقدام به پیشگیری کرده اند به شدت توصیه می کنند.

پوسته نازک زیتون که پوشش آن را بر عهده دارد دارای خواص درمانی بالا بوده و می تواند همراه اسید اولیک و اسید های چرب موجود در ترکیب بافت از سرطان هایی نظیر سرطان پستان جلوگیری کند.

همچنین مصرف این ماده غذایی باعث می شود که فرد مصرف کننده از ابتلا به هر گونه بیماری گوارشی و سرطان روده بزرگ در امان بماند.

البته باید به این نکته توجه کرد که زیتون هایی که در قالب کنسرو در اختیار مردم قرار می گیرند نتنها هیچ گونه خاصیتی ندارند بلکه به واسطه داشتن مواد شیمیایی و افزودنی برای سلامتی مضرر بوده و مصرف آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

توزیع بدون واسطه زیتون پرورده اصل

توزیع بدون واسطه زیتون پرورده اصل تولید کنندگان زیتون پرورده ی شمالی، محصولات خود را از طریق نمایندگی های معتبر در بازار و فروشگاه های سایر شهر های دیگر توزیع کرده و بدون دخالت هیچ گونه واسطه آن ها را در اختیاز مصرف کننده ها قرار می دهند.

قیمت زیتون پرورده فله که بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می گیرد نسبت به مراکز دیگر که فروش با واسطه دارند بسیار مقطوع و مناسب بوده و علاوه بر قیمت، کیفیت بسیار بالاتری نیز نسبت به انواع دیگر دارند.

البته در سال های اخیر برخی از تولید کنندگان بزرگ با توجه به گسترش خرید های اینترنتی با طراحی سایت های مختص شرکت تولید کننده، اقدام به فروش محصولات خود از طریق سفارش های اینترنتی کرده اند.

کسانی که به شهر های شمالی ایران مسافرت می کنند می تواند این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از مراکز فروش سطح شهر خریداری کنند.

نوشته های مشابه