روغن زیتون صنعتی

فروش ویژه روغن زیتون صنعتی

روغن زیتون از میوه های درخت زیتون Olea Europea استخراج می شود. هرچه میوه آن رسیده تر باشد، روغن آن را بیشتر می کند. روغن زیتون صنعتی ما با فشار دادن سرد ساده و بدون استفاده یا افزودن مواد شیمیایی تولید می شود. زیتون را فشار می دهیم تا آب میوه ای را که در سانتریفیوژ قرار دارد، استخراج شود تا آب آن از روغن جدا شود. مجموعه ما اقدام به فروش ویژه روغن زیتون صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت نموده است.

فروش ویژه روغن زیتون صنعتی

تاریخچه تولید روغن زیتون

تاریخچه تولید روغن زیتون روغن زیتون در غذای سنتی کشورهای مدیترانه (یونان، ایتالیا، جنوب فرانسه، تونس، مراکش) منبع اصلی چربی ها را به خود اختصاص داده است.

تاریخ نخستین آثار بیشه زیتون به بیش از 6000 سال، به خاورمیانه باز می گردد که در ابتدا روغن زیتون برای کاربردهای مختلف، به عنوان پماد چرم، به عنوان روغن برای لامپ ها و  یا برای اهداف درمانی در نظر گرفته شده بود.

4000 سال قبل از میلاد

این در فهرست های موجودی کشتی های بازرگان قدیمی است که اولین شهادت های کتبی در مورد روغن زیتون را نشان می دهد، که از یک بندر دریای مدیترانه به بندر دیگری منتقل می شد.

2500 سال قبل از میلاد
قانون بابل همورابی تولید و تجارت روغن زیتون را تنظیم می کرد.

900 قبل از میلاد

تمدن امپراتوری روم در تمام جنوب اروپا گسترش یافته و درختان زیتون را به همه سرزمین های فتح شده آورده است.
رومی ها، که روغن را یک کالای مهم قلمداد می کردند، باعث رشد بسیاری در رشد زیتون و همچنین در استخراج و حفظ روغن شدند.
آنها این ارزش را به روغن زیتون نسبت دادند که حتی آن را به عنوان وسیله ای برای پرداخت مالیات پذیرفتند. نزول امپراتوری روم در 500 میلادی. میلادی منجر به کاهش رشد زیتون و در نتیجه محدود شدن تولید روغن زیتون در مناطق خاص شد.
1100 میلادی
به لطف بازرگانانی که فهمیدند که فروش روغن زیتون در بازارهای محلی منبع مهم سودآوری بوده است، به ویژه در ایتالیا، دوباره شکوفه های زیتون را شکوفا کردند. در این دوره، توسکانی خود را به عنوان یک منطقه مشهور در حال رشد زیتون مدعی شده است.

1400 میلادی
در دوران رنسانس، ایتالیا به بزرگترین تولید کننده روغن زیتون در جهان تبدیل شد، به دلیل داشتن روغنهای معطر و طعم غنی و شدید که باعث تزئین میزهای دربار و اشراف در سراسر اروپا شد.
1800 میلادی
روغن زیتون هنگامی که مهاجران با ایتالیایی و یونانی خواستار واردات آن از اروپا شدند، اولین تجارت تجاری خود را در آمریکا انجام داد.
2000 ملادی
حتی امروزه، روغن زیتون به دلیل داشتن اثرات مفید آن بر سلامتی و خواص غذایی آن، همچنان به عنوان یک ماده اصلی در رژیم غذایی روزمره، افزایش یافته است.
به خاطر این موفقیت مداوم است که جهان امروز بیش از 800 میلیون درخت زیتون دارد که روزانه به مزارع جدید اضافه می شود!

مرکز پخش روغن زیتون صنعتی

مرکز پخش روغن زیتون صنعتی مکز پخش روغن زیتون صنعتی ما علاوه بر عرضه روغن زیتون با کیفیت و اعلا این محصولات را با بهترین قیمت روانه بازار می نماید. ما هوای مشتریان خود را داریم. با ما تماس بگیرید و این محصولات را ثبت سفارش نمایید.

نوشته های مشابه