روغن زیتون صنعتی

عرضه روغن زیتون صنعتی اصل

روغن زیتون به‌ عنوان یکی از فرآورده‌ های اصلی و مهم زیتون می ‌باشد که دارای خواص بسیار زیادی بوده و به شیوه‌ های صنعتی و سنتی تولید و عرضه می ‌گردد، عرضه روغن زیتون صنعتی اصل توسط واحد عرضه و فروش این محصول با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌ گردد و عرضه مستقیم آن سبب شده تا دست واسطه‌ گران حذف و این ماده غذایی با وزن ‌های مختلف و قیمتی پایین به دست مصرف کننده برسد، واحد عرضه و فروش این محصول آن را در بالاترین سطح کیفی به شیوه ‌های حضوری و غیرحضوری به فروش می ‌رساند.

عرضه روغن زیتون صنعتی اصل

مراحل تولید روغن زیتون صنعتی

مراحل تولید روغن زیتون صنعتی همانطور که گفته شد روغن زیتون به طرق مختلف از جمله روش سنتی و صنعتی تولید می ‌گردد که هر کدام دارای روشد‌های مختلف و منحصر به فرد می ‌باشند و از دستگاه‌ های مختلفی در تولید و تهیه آن استفاده می‌ گردد.

مراحل تولید روغن زیتون صنعتی نیز متنوع می‌باشد و عمدتاً از سه روش صاف کردن، پرس کردن و یا جداسازی به وسیله سانتریفیوژ استفاده می ‌گردد.

در این بخش به مراحل تولید این ماده غذایی اشاره خواهیم کرد. در مرحله اول بعد از جمع ‌آوری دانه‌دهای زیتون آنها را شستشو داده تا انواع آلودگی ها و آفت‌ هایی که بر سطح زیتون قرار دارد، از بین رفته سپس آنها را درون دستگاه پرس قرار می‌ دهند و با پرس کردن و فشرده کردن آن باعث خارج شدن تفاله و روغن این محصول می ‌گردند.

در روش دیگر که به وسیله سانتریفیوژ انجام می گردد آن را درون دستگاه با دور و سرعت بالا ریخته که در نهایت باعث میث‌شود تا خمیری زبر حاصل گردد که روغن از قسمت تخلیه آن جدا می‌ شود.

در روش صاف کردن نیز از تعداد صفحه ‌های فولادی با تیغه ‌های بسیار برنده استفاده می ‌شود که در آن میوه زیتون را بخوبی له و فشرده می‌ کنند و سبب جدا شدن روغن زیتون از تیغه‌ های آن می ‌شوند.

خرید مستقیم روغن زیتون صنعتی اصل

خرید مستقیم روغن زیتون صنعتی اصل خرید مستقیم روغن زیتون صنعتی اصل سبب می‌ شود تا خریدار آن را بدون واسطه تهیه کرده و به همین علت آن را با قیمت مناسب و منطقی و واقعی خود خریداری نماید.

خرید مستقیم روغن زیتون اصل از طریق واحد فروش و نمایندگی عرضه‌ کننده این محصول به شیوه ‌های مختلف انجام می شود و خریدار می‌ تواند با مراجعه حضوری به مرکز فروش آن را خریداری نماید و یا در صورت عدم امکان می‌ توانند از طریق این سایت اینترنتی آن را سفارش داده و خریداری نماید.

خرید روغن مذکور به طرق مختلف به ‌صورت مستقیم و بی ‌واسطه انجام می ‌گردد که همین عامل باعث کاهش قیمت و فروش بالای این محصول گردیده است.

متقاضیان می ‌توانند از طریق این سایت و تماس با کارشناسان فروش ما قیمت روغن زیتون صنعتی را استعلام گرفته و نسبت به خرید مستقیم و بی‌ واسطه آن اقدام نمایند.

نوشته های مشابه