زیتون پرورده

بازار پخش زیتون پرورده قم

در بازار پخش زیتون پرورده قم این محصول ممتاز در اشکال مختلفی به فروش می رسد که خریدار می تواند آن را به صورت عمده و بدون واسطه تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه خود سود خوبی را بدست آورد. علاوه بر آن از کیفیت محصول اطمینان بالایی داشته و می تواند محصولی درجه یک را تهیه کند.

بازار پخش زیتون پرورده قم

زیتون منبع غنی از آنتی اکسیدان

زیتون منبع غنی از آنتی اکسیدان زیتون غنی از آنتی اکسیدان ها است که خواص زیر را همراه دارد:

  • آنتی اکسیدان ها: زیتون سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها است که خواص ضد سرطانی و ضد پیری دارد و در عین حال عملکرد سیستم عصبی بدن را بهبود می بخشد. بسیاری از مطالعات ارتباط بین افزایش سطح گلوتاتیون خون و مصرف زیتون را تایید کرده اند. گلوتاتیون یکی از با ارزش ترین آنتی اکسیدان های موجود در طبیعت است. سطوح پایین گلوتاتیون در خون می تواند منجر به فشار خون بالا، درصد بالایی از چربی و سلامت کلی بدن ضعیف شود. از سوی دیگر، سطوح بالاتر این آنتی اکسیدان ارتباط مستقیمی با سلامت بهتر و پیشگیری از سرطان دارد.
  • مسکن ها: آنتی اکسیدان های آن یک ایبوپروفن طبیعی است و حاوی ماده ای به نام حرف اولئوکانتال است. ماده ای با خواص ضدالتهابی است که شباهت زیادی به خواص داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی دارد.
  • درمان و پیشگیری از سرطان: ترکیبات فنلی موجود در زیتون دارای خاصیت محافظت در برابر سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و سرطان معده است.
  • بهبود سلامت قلب: مواد مغذی و آنتی اکسیدان های موجود در زیتون سیاه از اکسید شدن کلسترول جلوگیری می کند و می تواند از نارسایی قلبی و حمله قلبی جلوگیری کند. زیتون حاوی چربی مفیدی برای کاهش خطر تصلب شرایین است.
  • یک پروبیوتیک طبیعی: ترکیبات فنلی موجود در زیتون می تواند تعداد باکتری های خوب روده را افزایش دهد.
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت و چاقی: آنتی اکسیدان های موجود در زیتون همچنین از آسیب ناشی از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کند که به نوبه خود خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و قند خون را به طور موثرتری کنترل می کند.
  • کاهش کلسترول و فشار خون بالا: از آنجایی که زیتون منبع غنی از چربی های خوب است، به رگ ها آسیب نمی رساند و سبب کاهش فشار خون و کلسترول بد خواهد شد. زیرا حاوی اسید اولئیک است و از التهابات قلبی عروقی جلوگیری می کند.

مراجع عرضه زیتون پرورده قم

مراجع عرضه زیتون پرورده قم مراجع عرضه زیتون پرورده تک نفره قم انواع این محصول را در کیفیت های بالا عرضه نموده و در بهترین قیمت ها در دسترس مشتریان قرار می دهند زیرا سعی شده است محصول بدون واسطه در اختیار مشتری قرار بگیرد. زیتون پرورده ساری نیز بسیار تازه و اعلا عرضه می شود که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه