زیتون پرورده فله

بازار فروش زیتون پرورده فله

زمانی که گلپر، گردو، رب انار، سرکه، نعناع، سبزی‌های معطر و محلی گیلان و… را به زیتون اضافه میکنیم؛ محصولی خوش عطر و طعم بدست می‌آید بنام زیتون پرورده؛ که این فرآورده زیتون پرورده فله یکی از بینظیرترین دسر‌ها در سفره ما است.
فروش زیتون پرورده فله توانسته راهی برای ایجاد مشاغل خانگی شود؛ به گونه‌ای که افراد با استفاده از مواد اولیه در دسترس به راحتی زیتون پرورده با طعم‌های متفاوت تهیه کرده، به بازار عرضه می‌دارند.
اگر زیتون پرورده فله با روش و قاعده‌ی اصلی آن تهیه شود طعم بسیار عالی پیدا کرده و به راحتی به فروش می‌رسد؛ قاعده‌ی تهیه این محصول استفاده از مواد اولیه‌ی خالص و سالم می‌باشد که طبیعی و تازه بودن این مواد به طعم فوق‌العاده‌ی زیتون پرورده فله کمک بسیاری می‌کند.

زیتون پرورده فله

خواص زیتون پرورده

.زیتون پرورده باعث کاهش وزن میشود، چراکه چربی‌های موجود در آن به راحتی قابل شکسته شدن هستند و در بدن انباشته نمی‌شوند.
.زیتون باعث محافظت و مرطوب نگه داشتن و تغذیه پوست می‌شود واین امر به دلیل وجود اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های موجود در آن است.
.کاهش کلسترول و جلوگیری از سکته قلبی
.باعث کاهش فشارخون می‌شود
.زیتون پرورده دارای آنتی اکسیدان‌های قوی و خواص ضد‌التهابی و مسکن دارد
.باعث محافظت بدن در برابر سرطان میشود
.بدست آوردن ویتامین Aو داشتن چشمان سالم
.زیتون پرورده جریان خون راافزایش می‌دهد و کاهش برخی بیماری ها مثل آسم را در بر دارد

نکات بررسی کیفیت زیتون پرورده

امروزه فروش زیتون پرورده فله در بازار زیاد شده و با طعم فوق‌العاده‌ای که دارد مردم به خوبی از آن استقبال میکنند؛ اما باید بدانیم که زیتون پرورده‌ای که به صورت فله‌ای و به دور از بسته بندی‌های کارخانه‌ای به فروش میرسد به چه روش هایی تهیه شده و از نظر کیفیت و بهداشت آنرا بررسی کنیم.
به همین دلیل باید از مکانی مورد اعتماد که دارای مجوز بهداشت است خرید خود را انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی از محصولی که خریداری کرده‌ایم بیابیم و زیتون پرورده‌ای سالم و خوش طعم را داشته باشیم.

زیتون پرورده فله

روش‌های نگهداری زیتون پرورده

به دلیل فروش زیتون پرورده فله‌ای ممکن است وسوسه شویم و مقدار زیادی از آن تهیه کنیم که در این صورت بهتر است آنرا در ظرف‌های شیشه‌ای درب دار تقسیم کرده و در فریزر نگهداری کنیم.
برای اینکه زیتون پرورده کپک نزند مقداری روغن زیتون روی آن بریزید به گونه‌ای که روی تمام زیتون پرورده روغن داشته باشد.
قاعده‌ی کلی نگهداری زیتون پرورده این است که آنرا در محیطی خنک و ظرف دربسته بگذاریم تا گرمای محیط به آن آسیبی نرساند.

نوشته های مشابه