روغن زیتون طارم

کارخانه تولید روغن زیتون طارم نیم لیتری

روغن زیتون یکی از روغن های پر مصرف و پر خاصیت می باشد که از دانه های زیتون با کمک دستگاه های مدرن روز گرفته می شود. کارخانه تولید روغن زیتون طارم نیم لیتری یکی از معتبرترین مکان های تولید این کالا در کشور می باشد که روغنی با کیفیت و مناسب برای مصرف روزانه به صورت های مختلفی چون خوراکی، ضماد، لوازم آرایشی تولید می شوند. کارخانه روغن زیتون با برند معتبر محصول خود را به بازار عرضه می کند.

کارخانه تولید روغن زیتون طارم نیم لیتری

با انواع روغن زیتون آشنا شوید

با انواع روغن زیتون آشنا شوید روغن های زیتون از لحاظ غلظت، کیفیت و طعم انواع متفاوتی دارند که در این بخش با انواع روغن زیتون آشنا می شوید. این روغن جایگزین مناسبی برای روغن های مختلفی است که در بازار با قیمت های گزاف به فروش می رسد می باشد. زیتون بعد از برداشت به کارخانه های تولید روغن انتقال داده می شود که بعد از شستشو دادن و جدا سازی دانه های خراب و سالم برای روغن گیری فرستاده می شود.

  • روغن زیتون فرابکر: این روغن از بهترین نوع است و تمام خواص روغن در آن حفظ شده چون از بهترین دانه های زیتون گرفته شده و از اولین مرحله روغن گیری به حساب می آید. نشانه تشخیص آن طعم تند، تلخ و گزنده ای می باشد که در ته گلو حس می شود.
  • روغن زیتون بکر: نوع دیگر این محصول که در رده دوم مرغوبیت قرار می گیرد به اسم روغن زیتون بکر معروف می باشد که برای غذا و انواع سالادها استفاده می شود. همچنین برای سرخ کردنی مناسب تر است.
  • روغن زیتون تصفیه شده: در این نوع برخی مواقعی ویتامین E اضافه شده و از روغن زیتون بکر به دست می آید و سطح آمینه آن سه در است. عمر طولانی آن قابل توجه می باشد و طعم اولیه روغن زیتون فرابکر را ندارد.
  • روغن زیتون خالص: در واقع این روغن را می توانیم از دو نوع روغن بکر و تصفیه شده بدانیم. افرادی که مزه و بوی این روغن را دوست ندارند می توانند از این روغن تهیه کنند چون میزان بوی آن به شدت پایین می باشد.

خرید عمده روغن زیتون طارم نیم لیتری

خرید عمده روغن زیتون طارم نیم لیتری اگر به دنبال بهترین نوع روغن زیتون با عطر و طعمی واقعی هستید بهتر است آن را از کارخانه طارم به صورت تضمینی خریداری کنید. خرید عمده روغن زیتون طارم نیم لیتری با بسته بندی های شیکی که دارد صرفه اقتصادی بالایی برای مشتریان دارد زیرا قیمت عمده آن بسیار عالی می باشد. 

برای سفارش محصول به راحتی بدون حضور در مکان خاص می توانید از طریق سایت فروش اقدام کنید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. با خرید روغن زیتون سلامتی را به خانواده خود هدیه دهید.

نوشته های مشابه