روغن زیتون بکر

پخش عمده روغن زیتون بکر 500 میلی لیتری

روغن زیتون بکر را، با استفاده از روش های فیزیکی و مکانیکی بدون عملیات فرآوری از دانه زیتون استخراج و روغن گیری می کنند. روغن زیتون بکر 500 میلی لیتری اصل، سالم و بهداشتی در بطری های مناسب و به میزان عمده به سراسر کشور ارسال می گردد.

پخش عمده روغن زیتون بکر 500 میلی لیتری

چگونگی تولید روغن زیتون بکر ممتاز

چگونگی تولید روغن زیتون بکر ممتاز

یکی از خوراکی های ضروری و لازم در زندگی ما، روغن ها هستند. یکی از سالم ترین روغن های پخت و پز و خوراکی، روغن زیتون است. روغن زیتون بکر با تصفیه شده متفاوت می باشد و هر کدام مصارف خاص و منحصر به فردی دارند و میزان فرآوری و نحوه روغن گیری از میوه زیتون تفاوت دارد.

این محصول دارای ویتامینA، E، D و ترکیبات مفید بوده و جهت پخت و پزهای معمولی با حرارت ملایم مناسب می باشد و بهترین روش استفاده از آن در سالاد، سس و غذاهای سرد است.

با کیفیت ترین نوع روغن زیتون، بکر آن می باشد، زیرا طعم  و عطر واقعی زیتون را می توان احساس نمود، خالص بوده و مواد معدنی زیتون در آن حفظ شده است و فاقد مواد شیمیایی و گرما در هنگام استخراج روغن می باشد.

در فرآوری و تولید روغن زیتون بکر، درجه حرارت خاصی صورت می گیرد که تغییری در ساختار گلیسیرید روغن ایجاد نمی شود، از این رو مصرف آن برای سلامت سیستم گوارش مفید می باشد.

با فشردن میوه زیتون، روغن آن به دست می آید.

ابتدا جدا سازی مواد زائد صورت می گیرد و بعد زیتون ها را با فشار آب می شویند، آن را خرد کرده و به صورت خمیر در می آورند و با دستگاه سانتریفیوژ روغن میوه زیتون را استخراج می کنند. 

این محصول میزان اولئیک اسید بیشتری نسبت به روغن زیتون های دیگر دارد، ارگانیک است و طعمی ملایم و مطلوب داشته و به سختی یافت می شود. روغن اصل و بکر زیتون را با قرار دادن در یخچال می توان تشخیص داد، زیرا حالت یخ زدگی دانه های روغن و سفت شدن آن، قابل مشاهده می باشد.

فروشندگان برتر روغن زیتون بکر 500 میلی لیتری

فروشندگان برتر روغن زیتون بکر 500 میلی لیتری

این مجموعه با در اختیار داشتن حجم گسترده ای از محصول با کیفیت و درجه یک، اقدام به فروش روغن زیتون به صورت اینترنتی و بی واسطه با نازلترین قیمت نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید.

جهت خرید آن می توان به صورت آنلاین و غیر حضوری محصول را با قیمت مناسب سفارش داد و آن را در کوتاه ترین زمان دریافت نمود و خریدی آسان را تجربه کرد.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

نوشته های مشابه