روغن زیتون

مراکز خرید روغن زیتون عمده

مراکز خرید روغن زیتون عمده نقش بسزایی روی رونق گرفتن بازار این نوع محصول دارند چون همیشه بدون واسطه مرغوب ترین روغن زیتون را در اختیار مشتریان می گذارند روغن زیتون از روغن های گیاهی بسیار مفید محسوب می شود که از میوه زیتون به دست می آید که در طب سنتی و طب کلاسیک تاکید فراوانی به مصرف آن شده است و این به دلیل ارزش تغذیه ایی فراوانی است که دارد‌.

مراکز خرید روغن زیتون عمده

روغن زیتون دارای خواص ضدالتهابی قوی

روغن زیتون دارای خواص ضدالتهابی قوی روغن زیتون خواص ضد التهابی قوی دارد و این به دلیل حضور ماده ای به نام اولئوکانتال است که در آن وجود دارد و باعث شده خاصیت تسکین کنندگی داشته باشد و بتواند درد های داخل بدن را آرام کند علاوه بر این روغن زیتون فواید دیگری هم برای سلامتی بدن و پوست دارد به عنوان نمونه برای پاک سازی پوست مفید است چون می تواند کثیفی ها، سلول های مرده، آلودگی ها و چربی های اضافه روی پوست را از بین ببرد باعث مرطوب شدن عمقی پوست می شود.

برای دستگاه گوارش و روده مفید است و به نرمی غذا در روده کمک می کند و باعث تحریک سیستم هضم غذا می شود سرشار از چربی تک اشباع می باشد و می تواند باعث حرکت غذا در روده شود برای رفع یبوست می توانید یک قاشق مرباخوری لیمو ترش را با یک قاشق غذا خوری روغن زیتون ترکیب و میل نمایید به گفته متخصصان روغن زیتون باعث افزایش هورمون شادی یعنی سروتونین می شود که این می تواند به درمان افسردگی کمک کند به همین دلیل داروی ضد افسردگی شناخته می شود.

برای افزایش حافظه و سلامت مغز بسیار مفید می باشد زیرا حاوی اسید های چرب امگا۶ و امگا ۳ است به ترمیم آسیب های خورشید بر روی پوست کمک می کند چون دارای آنتی اکسیدانی به نام توکوفرول است در برابر رادیکال های آزاد از سلول های پوست محافظت می کند چون آنتی اکسیدان دارد‌ و همین باعث شده صادرات روغن زیتون مالشی بازار پر رونقی داشته باشد.

عرضه مستقیم روغن زیتون عمده

عرضه مستقیم روغن زیتون عمده عرضه مستقیم روغن زیتون عمده با هدف افزایش میزان فروش انجام می شود چون مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید انواع روغن زیتون باعث شده عرضه آن رونق فراوانی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • روغن زیتون فرابکر: طی 24 ساعت بعد از برداشت از اولین فرآیند پرس میوه زیتون به دست می آید و اگر می خواهید از فواید روغن زیتون بهره مند شوید باید به خرید روغن زیتون فرابکر اقدام کنید.
  • روغن زیتون بکر: بدون گرما دادن و مواد شیمیایی همانند روغن زیتون فرابکر با پرس اولین زیتون به دست می آید و تصفیه نمی شود.
  • روغن زیتون تصفیه شده: از تصفیه شدن روغن زیتون بکر به دست می آید.
  • روغن زیتون خالص: ترکیبی از روغن زیتون بکر و روغن زیتون تصفیه شده می باشد.
  • روغن زیتون سبک: فاقد از طعم روغن زیتون است به همین دلیل برای تهیه غذاهایی که می خواهید بو و طعم روغن زیتون را ندهند استفاده می شود.
  • روغن زیتون پوماس یا پومیس: بعد از این که تمام روغن های زیتون و آب زیتون جدا شده اند فرآیند پرس کردن تفاله های باقی مانده زیتون انجام و این نوع روغن زیتون تولید می شود‌.

نوشته های مشابه