زیتون سبز

قیمت عمده زیتون درجه یک

قیمت عمده زیتون درجه یک

قیمت عمده زیتون درجه یک در فصل برداشت محصول بسیار کمتر از قیمت خرده است بنابراین بهتر است اگر قصد خرید زیتون درجه یک را دارید حتما در زمان برداشت که اواخر پاییز است به صورت عمده این محصول را خریداری نمایید.
زیتون درختی به ارتفاع حداکثر سه متر و بومی مناطق نیمه گرمسیر است.این گیاه بیشتر در شهرهایی که اب و هوای شبه مدیترانه ای دارد پرورش میابد.
گلهای این درخت در اواخر اردیبهشت بر روی شاخه ها ظاهر میشود، و از اوایل تابستان میوه های آن قابل رویت میباشند.
زیتون ها کم کم درشت میشوند و تغییر رنگ میدهند. رنگ این میوه از سبز به قهوه ای،بنفش و سپس سیاه تغییر میکند. هرچه این میوه های خوشمزه و پر خاصیت بیشتر روی شاخه بمانند به درجه مرغوبیت بیشتری میرسند.

قیمت عمده زیتون درجه یک

معرفی زیتون درجه یک

مهمترین عامل در درجه بندی زیتون روغن موجود در این دانه است.
هرچه زیتون رسیده تر باشد مقدار روغن موجود در آن بیشتر است، وبرای این که منظور باید میوه مدت زمان بیشتری روی شاخه بماند.
در کشور ما درچند سال اخیر به علت وجود خطر سرمازدگی و همچنین وجود آفتی به نام مگس زیتون، کشاورزان برای جلوگیری از خسارت سنگین، قبل از این که فرایند رسیدن زیتون تکمیل شود اقدام به چیدن محصول خود میکنند.
همین چیدن زود هنگام باعث کاهش مرغوبیت زیتون شده است.

قیمت عمده زیتون درجه یک

قیمت عمده زیتون در بازار

در فصل برداشت، تعدادی از کشاورزان که امکان تبدیل زیتون تازه را به فراورده های مختلف ندارند اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده مینمایند.
این زمان یک فرصت عالی برای کارخانه دارهای بزرگ و حتی صاحبان کارگاههای کوچک و خانگی است.
این افراد میتوانند مقدار زیتون مورد نیاز خود را به صورت عمده و قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و فراورده های مورد نظر خود را تهیه کنندودر اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

قیمت عمده زیتون درجه یک

قیمت عمده زیتون درجه یک

زیتون درجه یک،زیتونی است که درشت،یکدست،رسیده و سالم باشد.
وقتی محصولی از همه نظر مرغوب و مورد تأیید مصرف کننده باشد به تبع دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع بی کیفیت و یا متوسط آن است.
به منظور یک خرید عالی از نظر اقتصادی بهتر است محصول را مستقیما از کشاورز و بدون واسطه خرید این نوع خرید هم به نفع تولید کننده و هم به سود خریدار است.
بهترین زمان خرید زیتون درجه یک فصل برداشت و قبل از انبار کردن محصول است.

نوشته های مشابه