روغن زیتون بکر

قیمت روغن زیتون فرابکر عمده

زیتون یک دانه پرخاصیت روغنی است که بیشتر مواقع روغن آن را استخراج می کنند. این روغن های استخراج شده، سه نوع هستند که تفاوت آنها در نوع استخراج است نه نوع زیتون و هر کس یک نوع آن را می پسندد چرا که روغن زیتون بسیار پر فایده و پر خواص است. روغن زیتون فرابکر از آن نوع است که کاملا طبیعی و مولتی ویتامین است. قیمت روغن زیتون فرابکر عمده کمی کمتر از روغن زیتون فرابکر است.

قیمت روغن زیتون فرابکر عمده

مراحل تولید روغن زیتون فرابکر

مراحل تولید روغن زیتون فرابکر روغن زیتون سه نوع فرابکر، بکر و تصفیه شده است که بسیار باهم فرق دارند و این تفاوت در تصفیه بودن و نبودن است که باید گفت روغن های فرابکر و بکر تصفیه نشده و حاوی کمی تیرگی است.

مراحل تولید این روغن ها به دو روش قدیمی و مدرن است. اولین استخراج روغن از زیتون در مصر و روغن انجام شده که هنوز هم استخراج به آن روش ادامه دارد ولی دستگاه های مدرنی نیز وجود دارد که سریع تر و راحت تر این کار را انجام می دهد.

مراحل تولید روغن زیتون فرابکر:

این تولید به گونه ای است که کلا در مرحله اول باید که زیتون دانه گیری شود که به روش قدیمی با دست و امروزه با دستگاه هسته گیر انجام می شود.

دومین مرحله له کردن زیتون است که با دستگاه قدیمی آسیاب و امروزه با دستگاه چکشی و صفحه ای انجام می شود و زیتون کاملا له می شود و برای بهتر آسیاب شدن به مدت چند ساعت در زیر آسیاب می ماند.

سومین مرحله مخلوط کردن است که به روش امروزه با دستگاه دکانتر انجام می شود و بعد در دستگاه دیگری مخلوط می شود و بعد با دستگاه های متعدد جدا سازی آب و روغن از هم جدا می شود.

بعد از این مراحل، اگر روغن تصفیه شود، روغن تصفیه شده است و اگر تصفیه نشود، روغن بکر و فرابکر است.

فروش روغن زیتون ارزان عمده

فروش روغن زیتون ارزان عمده فروش روغن زیتون توسط فروشندگان عطاری به طور تکی و توسط کارخانه داران به صورت عمده انجام می شود. خرید به صورت عمده قطعا قیمت کمتری در برابر خرید به صورت تکی خواهد داشت چرا که خرید عمده به تعداد انبوه است.

فروش روغن زیتون ارزان عمده بجز فروش توسط کارخانه داران، توسط برخی از سایت ها نیز انجام می شود ولی تفاوت آن در این است که قیمت تکی روغن های زیتون سایت ها برابر با قیمت عمده آن ها است و این ویژگی و ارزانی بسیار خوب و عالی است.

این سایت یکی از همان سایت ها است که قیمت روغن های زیتون تکی آن، استثنایی و به اندازه قیمت عمده روغن زیتون است.

نوشته های مشابه