روغن زیتون

قیمت روغن زیتون غیر خوراکی

قیمت روغن زیتون غیر خوراکی در بسته بندی مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و نرخ نهایی تعیین می گردد. قیمت این محصول از میانگین قیمت روغن های دیگر بیش تر است. بهای روغن زیتون در ایران به خاطر کیفیت و مرغوبیت بالا از کشورهای دیگر بالاتر است. 

قیمت روغن زیتون غیر خوراکی

تفاوت روغن زیتون خوراکی با غیر خوراکی

تفاوت روغن زیتون خوراکی با غیر خوراکی

روغن زیتون غیر خوراکی در برابر حرارت و گرما مقاوم نیست و در گرمای بالا ۶۰ درجه می سوزد و دود می کند و خاصیت چسبندگی بالایی دارد و خوردنی نیست و از روی سطوح به سختی پاک می شود. این محصول در برابر سرما تغییر نمی کند و وقتی یک میخ فلزی را درون این روغن قرار بدهیم زنگ می زند. از روغن زیتون برای مالش دادن و …. استفاده می گردد

روغن خوراکی در سرما می بندد و منجمد می شود و در برابر گرما بسیار مقاوم هستند و در دما های بالا نمی سوزد و دود نمی کند و باعث زنگ زدن میخ آهنی نمی شود. زمانی که در هنگام پخت و پز به سطوح بپاشد به راحتی پاک می شود این نوع روغن خوردنی است و در بیماران کبد چرب باعث از بین بردن چربی اضافی در کبد می شود. از این نوع روغن در انواع غذا و سالاد و … استفاده می شود.

فروش بهترین روغن زیتون غیر خوراکی

فروش بهترین روغن زیتون غیر خوراکی فروش روغن زیتون غیر خوراکی به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین انجام می شود که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. فروش عمده این محصول باعث سود آوری بیش تر و قیمت ارزان تر را موجب می گردد.

روغن زیتون غیر خوراکی ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت روغن زیتون داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جوئی کنیم و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم.

فروش این محصول برای مشتریانی که به صورت جزیی روغن زیتون غیر خوراکی را می خواهند برای آن ها در بسته بندی مخصوص ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی این روغن را می خواهند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد.

یکی از بهترین مرکز فروش روغن زیتون غیر خوراکی از طریق سایت اینترنتی می باشد که یک گزینه عالی به بازار جهانی محسوب می شود. هرچه مرغوبیت روغن زیتون بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری و میزان فروش آن تاثیر زیادی دارد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “قیمت روغن زیتون غیر خوراکی

  1. محسن اکبری گفت:

    سلا
    فروش عمده هم دارید؟ قیمت ها به چه صورته؟ لطفا توضیح دهید

    1. admin گفت:

      سلام
      برای پاسخگویی سریع به سوالتان لطفا با فرم داخل سایت پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

نظرات بسته شده است.