روغن زیتون طارومیس

قیمت روغن زیتون طارومیس در سال جاری

روغن زیتون که از دانه های زیتون بدست می آید، سالم ترین روغن موجود در دنیاست. این روغن که از منشاء گیاهی حاصل می شود، فاقد کلسترول بوده و چربی های آن نیز غیر اشباع هستند. به همین دلیل سبب انسداد عروق خونی نمی شوند و هیچ ضرری برای ما ندارند. روغن زیتون طارومیس یک نمونه از این محصول می باشد. قیمت این محصول در سال جاری تحت تاثیر عوامل مختلفی است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه دهیم.

قیمت روغن زیتون طارومیس در سال جاری

مشخصات بسته بندی روغن زیتون طارومیس

مشخصات بسته بندی روغن زیتون طارومیس روغن زیتون طارومیس یک محصول طبیعی و سالم بوده که فاقد پالم و ترانس است و از نوع غیر تراریخته می باشد. این بدان معناست که روغن از زیتون کاملا ارگانیک گرفته شده است. این روغن را بعد از کشیدن از میوه، به خوبی تصفیه می کنند و تمام اضافات آن را خارج می سازند تا هیچ گونه بوی نامطلوب و آلودگی نداشته باشد.

سپس آن را در بطری های شیشه ای بسته بندی کرده و مشخصات محصول و اطلاعات مربوط به تولید کننده را روی آن درج می نمایند. نهایتا برای فروش روانه بازار های مصرف سرتاسر کشور می کنند.

قیمت روغن زیتون طارومیس به عوامل مختلفی وابسته است. مهم ترین نکته درجه کیفی و خلوص روغن است. همچنین نوع بسته بندی، وزن، حجم و روش خرید نیز در تعیین نرخ خرید محصول موثر است.

در سطح وسیع تر عواملی مانند تورم، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، حجم واردات و صادرات و … می تواند بر قیمت این محصول تاثیر گذار باشد. اما محصولی مانند روغن زیتون به دلیل سلامتی و خواص فوق العاده ای که برای انسان دارد، ارزش پرداخت کردن این هزینه را دارد.

صادرات روغن زیتون طارومیس به اروپا

صادرات روغن زیتون طارومیس به اروپا گروه صنعتی طارومیس که در زمینه تولید انواع روغن های گیاهی فعالیت می کند، یکی از بهترین تولید کنندگان روغن زیتون در کشور است. محصول تولیدی این برند بسیار مرغوب بوده و فاقد بو می باشد. شما می توانید از این روغن برای طبخ کردن انواع غذاها، تهیه سالاد و حتی برای تقویت موی خود استفاده کنید.

این روغن گیاهی، به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، از بازار فروش خوبی در دنیا برخوردار است. بنابراین ورود به صنعت صادرات روغن زیتون می تواند یک فرصت عالی برای جذب کردن سرمایه های ارزی به کشور ما باشد.

در حال حاضر روغن زیتون طارومیس از ایران به بسیاری از کشور های اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا و سوئیس صادر می شود. ما در اینجا امکان ثبت سفارش و خرید این محصول را برای شما فراهم کرده ایم.

نوشته های مشابه