روغن زیتون

قیمت خرید روغن زیتون غیر تراریخته درب کارخانه

روغن زیتون به دلیل خواص بیشماری که برای سلامت بدن دارد، همواره بسیار محبوب بوده و در سبد غذایی بسیاری از خانواده ها به صورت ثابت و دائمی وجود دارد و به دلیل تاثیری که بر سلامتی دارد جایگزین دیگر روغن های خوراکی شده است. 

اما امروزه با توجه به وجود روغن های تراریخته در بازار، تعداد قابل توجهی از افراد به دنبال شناسایی و خرید روغن زیتون غیر تراریخته هستند. 

قیمت خرید روغن زیتون غیر تراریخته درب کارخانه

بهترین انواع روغن زیتون غیر تراریخته ممتاز

بهترین انواع روغن زیتون غیر تراریخته ممتاز روغن زیتون در انواع مختلف و با کیفیت های گوناگون تهیه و عرضه می شود. به طور کلی، روغن زیتون غیر تراریخته ممتاز و باکیفیت را می توان از رنگ و شفافیت، بو و طعم و مزه تشخیص داد.

از لحاظ کیفی، چهار نوع روغن زیتون داریم که بر اساس درجه خلوص و کیفیت درجه بندی می شوند.

دسته ی اول، روغن زیتون ممتاز است که با عنوان روغن زیتون «فوق بکر» عرضه می شود و عطر و طعم زیتون در آن بیشتر است و ماندگارترین روغن است. گروه دوم، «روغن زیتون بکر خوب» است که تا حد زیادی مواد مغذی و خواص واقعی میوه زیتون را حفظ کرده است. گروه دیگر، روغن زیتون «بکر معمولی» است که به آن روغن بودار هم می گویند. دسته ی آخر، با عنوان «روغن زیتون تصفیه شده» شناخته می شود که روغن بی بو نیز نامیده می شود و نسبت به روغن های بکر کیفیت کمتری دارد. 

روغن زیتون در صورتی که به مدت زیاد در معرض نور شدید قرار گیرد، به تدریج فاسد می شود بنابراین، بهتر است در معرض نور زیاد قرار نگیرد تا سالم بماند. 

مراکز اصلی خرید روغن زیتون غیر تراریخته ارزان

مراکز اصلی خرید روغن زیتون غیر تراریخته ارزان روغن های تراریخته، از گیاهانی تهیه می شوند که مورد دستکاری ژنتیکی قرارگرفته اند تا از طرفی در برابر آفت ها و به طور کلی آسیب های ممکن مقاوم تر باشند؛ و از سوی دیگر، محصول بیشتر و مرغوب تری از آن ها برداشت شود. از آنجایی که هنوز نظر قطعی راجع به سلامت این گونه محصولات از سوی کارشناسان و پزشکان ارائه نشده است، بنابراین برخی افراد ترجیح می دهند محصولات و به ویژه روغن های غیر تراریخته را جایگزین نوع تراریخته ی آن کنند. 

روغن زیتون غیر تراریخته به دلیل سالم تر بودن نسبت به انواع تراریخته ی آن، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد. قیمت خرید روغن زیتون غیر تراریخته به کیفیت و خلوص آن بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید محصول باکیفیت و ارزان، می توانید به درب کارخانه مراجعه کرده و خرید کنید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی و از فروشگاه های آنلاین لیستی از محصولات و قیمت ها تهیه کرده و به آسانی به خرید بپردازید.

نوشته های مشابه