روغن زیتون اصل

فروش عمده روغن زیتون اصل در اصفهان

فروش عمده روغن زیتون اصل و خالص طارم در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان، مشهد، ، تبریز و … توسط بازرگانی آذرند صورت می گیرد. علاقه مندان جهت تهیه و خرید می توانند از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک و یا ایمیل اقدام نمایند.

روغن زیتون یکی از بهترین و موثرترین محصولات در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها است.
این محصول که از میوه های درخت زیتون فرآوری می شود، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. صنایعی مانند صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی

در این مقاله می خواهیم شما را با این محصول ارزشمند آشنا کنیم و راه های خرید مطمئن و راحت را پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید.

خواص درمانی مصرف روغن زیتون

فروش عمده روغن زیتون اصل در اصفهان

مصرف میوه درخت زیتون و در کنار آن، فرآورده های آن، می تواند در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر باشد.
به همین دلیل است که علاقه مندان زیادی به دنبال خرید و استفاده از فرآورده روغن زیتون می باشند.

مصرف روغن زیتون، خواص بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. در زیر به برخی از آن، اشاره خواهیم کرد.

درمان یبوست مزمن با مصرف متعادل روغن زیتون

امروزه، با توجه به فرهنگ هر جامعه و نیازهای آن، تغذیه افراد دچار تغییرات فراوان شده است.
به همین دلیل، یکی از معضلاتی که برای بسیاری افراد پیش خواهد آمد، یبوست است.
یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از این معضل، استفاده از مواد غذایی است که به هضم و گوارش بدن کمک می کند.
روغن زیتون، یکی از بهترین محصولات غذایی برای درمان یبوست می باشد.
استفاده نرمال روزانه (مثلا وعده ای یک تا دو قاشق) می تواند به راحتی مشکلات شما را برطرف کند.

درمان کبد چرب و چربی خون بالا در کمتر از شش ماه

همانطور که بیان شد، روغن زیتون می تواند به فعالیت سیستم گوارشی انسان کمک بسیار زیادی کند.
از طرفی قطعا می دانید که کبد چرب و چربی خون بالا، ناشی از تغذیه نامناسب است. در نتیجه به راحتی با مصرف مواد غذایی مانند روغن زیتون می تواند این مشکلات را کاسته و به بهبود آن کمک کنید.

صبح ناشتا: ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص میل نموده، سپس یک قاشق مرباخوری سرکه سیب اصل یا نصف لیموی تازه درون آب و یک عدد سیب متوسط با پوست. همراه ناهار یک بند انگشت زنجبیل تازه رنده شده و شب ها کلم بروکلی بخارپز بهمراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اصل و یک قاشق مرباخوری سرکه سیب یا لیموی تازه.

البته به شرطی که مصرف روغن های جامد و مایع خوراکی ناسالم، فست فود، شیرینی زیاد و آب سرد بین غذا را کنار گذاشته و از روغن زیتون سالم جهت پخت و پز مواد غذایی استفاده کنید.

  آیا روغن زیتون گران است؟

 لازم به ذکر است که هزینه عمل جراحی باز قلب بیشتر از 40 میلیون تومان است. جالب است که ما برای خودروی شخصی مان بهترین روغن موتور را می خریم و یا گران ترین لپ تاب و یا گوشی را برای خود و فرزندانمان تهیه می کنیم ولی متاسفانه برای حفظ سلامتی خود خیلی حاضر به هزینه کردن نیستیم و از روغن های ارزان ناسالم استفاده میکنیم.

خرید روغن زیتون هزینه نیست بلکه پس اندازی برای حفظ سلامتی است.

جالب است بدانید که سرانه مصرف روغن زیتون در ایران 200 گرم در حالیکه در یونان 24 کیلوگرم می باشد و اما در ایران افزایش کبد چرب، سکته های قلبی و مغزی را در جوانان شاهد هستیم در صورتی که مردم یونان در 90 سالگی نیز جزء سالمترین افراد دنیا هستند.

قیمت عمده روغن زیتون اصل و درجه یک

فروش عمده روغن زیتون اصل در اصفهان
فروش عمده روغن زیتون اصل در اصفهان

درست است که قیمت روغن زیتون به نسبت بسیاری از روغن ها، بالا است. اما باید در نظر گرفت که استفاده از هر محصولی، چه فواید و خواصی می تواند داشته باشد.
اگر بخواهیم در این بخش، نگاهی به روند قیمت عمده روغن زیتون بیاندازیم، می توانیم اشاره ویژه ای به کیفیت آن کنیم.

دوستان و همراهان عزیز، در نظر بگیرید که به هیچ عنوان، تاکید می کنیم که به هیچ عنوان، روغن زیتون نامرغوب و بدون برند معتبر، خریداری نکنید.
روغن زیتون به دو دسته خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می شود. گاهی ارائه روغن غیرخوراکی به جای روغن های خوراکی، می تواند باعث ارزان بودن قیمت روغن زیتون شود.
پس برای آنکه روغن زیتون اصل و درجه یک خریداری کنید، به دنبال تفاوت بسیار زیاد قیمتی و خرید ارزان نباشید.

قیمت عمده روغن زیتونی که توسط گروه بازرگانی آذرند در سطح کشور عرضه و پخش می شود، در پایین ترین مقادیر خواهد بود. ما همواره سعی کرده ایم که روغن زیتون و دیگر محصولات ارائه شده، دارای کیفیت و مرغوبیت بالا بوده باشد و بتوانیم رضایت شما به همراه داشته باشیم.

 فروش عمده روغن زیتون بازرگانی آذرند

 فروش عمده روغن زیتون اصل ایرانی در اصفهان و دیگر شهرها، در نوع فرابکر با کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون بصرفه و جلب رضایت مشتری همواره از اهداف اصلی مجموعه بازرگانی آذرند می باشد.

امید است که با همراهی و همکاری شما عزیزان، این مجموعه بتواند نقش مهمی را در افزایش سرانه مصرف روغن زیتون در ایران و سطح سلامت افراد در جامعه ایفا نماید.
اگر شما متمایل به خرید انواع روغن زیتون ناب و اصیل هستید، حتما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی های آنها استفاده نمایید.

نوشته های مشابه