زیتون سیاه

فروش زیتون سیاه درجه یک اینترنتی

فروش زیتون سیاه

فروش زیتون سیاه نسبت به زیتون سبز بیشتر و همینطور روغنی تر است وهمین خاصیت باعث محبوبیت بیشتر زیتون سیاه شده است.در ضمن زیتون سیاه زیتونی است که فرایند رسیدن در آن به خوبی پیش رفته است.
زیتون سیاه محصول درختچه زیتون بومی مناطق نیمه گرمسیر است.
وقتی زیتون سبز مدت زمان بیشتری روی شاخه بماند وچیده نشود به مرور تغییر رنگ میدهد و از سبز به قهوه ای و سپس سیاه تبدیل میشود.
در بعضی مواقع هم با افزودن مقداری ترکیبات آهن به زیتون سبز باعث تغیر رنگ آن میشوند که این نکته باید حتما روی بسته بندی قید شود.

فروش زیتون سیاه

زیتون سیاه درجه یک

زیتون سیاه درجه یک زیتونی است که از اسپانیا وارد کشور میشود.
این محصول که دارای دانه های درشت و سیاه زیتون است به دو صورت فله و کنسرو به بازار عرضه میشود.
نوع کنسروی آن که با بسته بندی بسیار شکیل و کیفیت بسیار بالا وارد ایران میشود و قیمت بالاتری نسبت به نوع فله آن دارد.
نوع فله زیتون سیاه، داخل حلبهای بزرگ وارد کشور شده و هم به صورت خرده و هم به صورت عمده در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد.

فروش زیتون سیاه

فروش اینترنتی زیتون سیاه

در دنیای امروز که دنیای سرعت نام گرفته خریدهای آنلاین جایگاه ویژه ای در میان مردم یافته است،همچنین به منظور کاهش رفت و آمدهای درون شهری و کمک به بهبود شرایط آب و هوایی و نیز کاهش ترافیک جاده ای اکثر مردم به خرید اینترنتی روی آورده اند.
تولید کنندگان زیتون سیاه نیز از این استقبال مردم استفاده نموده اند و محصولات تازه و همچنین فراورده هایی که از زیتون بدست میاید را در سایت های زیادی عرضه کرده اند تا مصرف کنندگان به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

فروش زیتون سیاه

فروش زیتون سیاه در ایران

ر کشور ایران شهرهای زیادی که دارای شرایط آب وهوایی نیمه گرمسیری هستند اقدام به کشت زیتون نموده اند.
درخت زیتون در اواخر بهار به گل مینشیند و اوایل تابستان میوه های آن نمایان میشود.
در صورتی که شرایط آب وهوایی مناسب باشد و از سرما و همچنین آفت خبری نباشد میوه درخت زیتون تا اواخر پاییز روی شاخه میماند و کم کم از رنگ سبز به قهوه ای سپس بنفش و در آخر به رنگ سیاه تبدیل می شود.
هرچه رنگ زیتون تیره تر باشد میزان روغن موجود در آن بیشتر است و این یعنی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

نوشته های مشابه