روغن زیتون بکر

فروش انواع روغن زیتون بکر عمده

روغن زیتون بکر عمده از میوه درخت زیتون به دست می آید که حاوی مقدار زیادی چربی اشباع نشده می باشد و به همین دلیل خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

روغن زیتون بکر، بهترین نوع روغن برای پخت و پز می باشد. اسپانیا، ایتالیا و یونان کشور هایی هستند که تولید بیشترین مقدار روغن زیتون در جهان توسط آن ها صورت می گیرد.

روغن زیتون مصارف زیادی دارد از جمله این که در آشپزی، پزشکی، ساخت انواع دارو ها و صابون ها و تولید لوازم آرایشی استفاده می شود .

فروش انواع روغن زیتون بکر عمده

انواع مختلف روغن زیتون

انواع مختلف روغن زیتون انواع مختلف روغن زیتون عبارت است از روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون بکر و روغن زیتون تصفیه شده.

روغن زیتون فرا بکر از له کردن زیتون و استخراج روغن آن بدون هیچ گونه فعالیت شیمیایی و یا گرما به دست می آید. به همین دلیل این نوع روغن زیتون به نسبت روغن زیتون های دیگر خواص بیشتری دارد.

روغن زیتون فرابکر نسبت به بقیه از مواد مغذی بیشتری برخوردار است و تمامی مواد مغذی زیتون را دارا می باشد. طعم روغن زیتون فرابکر به علت دارا بودن اولئوروپین و اولئوکانتال، تلخ و تند می باشد.

روغن زیتون بکر نیز مانند روغن زیتون فرا بکر تصفیه نمی شود واز گرما و فعالیت شیمیایی در تولید آن استفاده نمی شود و خواص آنتی اکسیدانی آن شبیه به روغن زیتون فرابکر است.

تنها تفاوت آن با روغن زیتون فرابکر در طعم آن است که نسبت به روغن فرابکر کیفیت، طعم و عطر آن ضعیف تر است. از روغن بکر برای استفاده خام در سالاد، پخت و پز و سرخ کردن به مقدار کم توصیه می شود.

روغن زیتون تصفیه شده از روغن زیتون بکر استخراج می شود اما به دلیل اینکه تصفیه می شود خواص آنتی اکسیدانی آن از بین می رود.

روغن زیتون تصفیه شده عطر و طعم مخصوص روغن زیتون را ندارد و در برخی مواقع به آن ویتامین E اضافه می کنند و این روغن برای سرخ کردن به مقدار زیاد مناسب می باشد.

نوع دیگر روغن زیتون، روغن زیتون لامپانت نام دارد که از زیتون های خراب و کیفیت پایین ساخته می شود که تا زمانی که تصفیه نشود استفاده از آن مضر می باشد.

فروشگاه انواع روغن زیتون بکر عمده

فروشگاه انواع روغن زیتون بکر عمده با توجه به خواص بسیار زیاد روغن زیتون استفاده روزانه از آن برای سلامتی بدن توصیه می شود.

علاقه مندان به خرید روغن زیتون بکر عمده می توانند از طریق این سایت سفارش داده و روغن زیتون اصل، با کیفیت بالا خریداری نمایند.

در این سایت قیمت روغن زیتون بسیار مناسب، کیفیت بالا و کاملا اصل می باشد. هدف این سایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد.

نوشته های مشابه