روغن زیتون فرابکر

عرضه کننده روغن زیتون فرابکر طارم

روغن زیتون فرابکر طارم شفاف، غلیظ و و طبیعی می باشد. در موقع تهیه روغن زیتون از هیچ گونه حرارتی استفاده نمی شود از این رو سرشار از انواع مواد معدنی و مغذی می باشد که سبب افزایش سلامتی می شود. روغن زیتون برای افرادی که مشکلات قلبی دارند بسیار توصیه می شود زیرا کلسترول های خون را تنظیم می کند و همین طور برای درمان فشار خون بالا نیز موثر و مفید واقع می گردد.

عرضه کننده روغن زیتون فرابکر طارم برای سود بیشتر می توان از روغن درجه یک و بدون ماده شیمیایی استفاده نماید تا افراد بیشتری از آن خرید نمایند.

عرضه کننده روغن زیتون فرابکر طارم

مراحل تولید روغن زیتون فرابکر

مراحل تولید روغن زیتون فرابکر اولین مرحله از تولید روغن زیتون برداشت زیتون تازه و رسیده می باشد. هر چه زیتون رسیده تر و تازه تر باشد باعث تلید روغن بهتر و با کیفیت تر می شود. هم چنین زیتون ها باید سالم و بدون خرابی باشد تا روغن درجه یک تهیه نماید.

زمانی که چیدن زیتون ها تمام شد نوبت به له کردن آن ها برای روغن گیری می شود که برای این کار باید مراحل را یکی پس از دیگری طی نمایید. زمانی که تمام زیتون های سالم و بدون آسیب دیدگی جدا شد باید آن ها را با آب سرد شد و هسته آن ها را خارج نماید و آن ها را با سنگ شکن های آسیابی خرد و له کنید تا کاملا غلیظ و خمیر مانند شود.

خمیر های به دست آمده را با آب مخلوط کنید( به ازای هر پنج کیلو زیتون یک لیتر آب مورد نیاز می باشد) و آن ها را به آرامی هم بزنید تا کاملا یک دست و مخلوط شوند. بهترین روش برای مخلوط کردن از طریق سانتریفیوژ می باشد که ترکیب را با سرعت بالایی می چرخاند. بعد از اتمام این مرحله روغن زیتون آماده بسته بندی می باشد.

روغن زیتون فرابکر بدون هیچ گونه ماده شیمیایی و حرارتی تهیه می شود از این رو سرشار از مواد معدنی و مغذی می باشد که برای سلامتی لازم و ضروری می باشد و مصرف آن باعث افزایش سلامتی و تندرستی در فرد می شود.

روغن زیتون تحمل دمایی بالایی دارد و معمولا برای سرخ کردن غذا نیز از آن استفاده می شود.

فروش مستقیم روغن زیتون فرابکر طارم

فروش مستقیم روغن زیتون فرابکر طارم فروش مستقیم روغن زیتون طارم باعث کاهش هزینه نسبت به بقیه مکان ها می شود و این امر سبب جذب مشتری می شود و در نهایت به سود قابل توجهی دست می یابد. زمانی که فروش مستقیم باشد پس روغن تازه وارد بازار می شود.

عرضه روغن زیتون فرابکر طارم به بازار جز بهترین و سود آور ترین کسب و کار ها محسوب می شود که برای جذب بیشتر مشتری می توانند روی بسته بندی اطلاعاتی از قبیل خواص روغن زیتون، کیفیت آن، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، ترکیبات و ارزش غذایی و غیره را درج نمایند تا مشتری از خرید خود اطمینان حاصل نماید.

نوشته های مشابه