روغن زیتون طبیعی

عرضه مستقیم روغن زیتون طبیعی در کشور

روغن زیتون طبیعی در کشور ما، مانند هر محصول دیگری، به دو روش مستقیم و اینترنتی عرضه می شود.

در عرضه مستقیم هر محصولی، که در این مبحث، منظور از محصول، روغن زیتون طبیعی است، مشتری محصول مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده می‌کند و پس از اطمینان خاطر پیدا کردن نسبت به آن، می‌تواند آن را خریداری کند. در عرضه مستقیم به علت حذف واسطه ها و… قیمت محصول مقرون به صرفه تر است.

 عرضه مستقیم روغن زیتون طبیعی در کشور

کاربرد روغن زیتون طبیعی در طب اسلامی

کاربرد روغن زیتون طبیعی در طب اسلامی

روغن زیتون طبیعی در طب اسلامی کاربردهای فراوانی دارد که ما در این مبحث به شرح و توضیح این کاربردها می پردازیم.

کاربرد روغن زیتون در طب اسلامی:

روغن زیتون در طب اسلامی به عنوان نرم کننده و تقویت کننده مو، از ریزش مو جلوگیری می کند و از پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کند. مصرف این روغن به همراه آب ولرم سبب تقویت معده می شود.

در طب اسلامی، روغن زیتون طبیعی، تقویت کننده روده است و به حرکات روده کمک می‌کند و آن را تقویت می‌کند. به همین علت یبوست را بر طرف می کند. از آنجایی که روغن زیتون سبب پاکسازی کبد می شود در نتیجه مصرف خیلی کم آن، نقش مهمی در لاغری دارد. مصرف آن در طب اسلامی به افرادی که دارای رژیم غذایی هستند توصیه می‌شود. توجه داشته باشید مصرف بیش از حد روغن زیتون، سبب افزایش چاقی بدن می شود، زیرا کالری این روغن بسیار زیاد است.

روغن زیتون طبیعی، می‌تواند اثراتی که آلودگی هوا بر بدن می گذارد را از بین ببرد. برای بهبود اثرات آلودگی بهتر است این روغن همراه با آب لیمو یا آب نارنج مصرف شود.

ماساژ این روغن در صورتی که طبیعی و اصل باشد، سبب بهبود درد کمر و مفاصل می شود.

مصرف روغن زیتون، در دوران بارداری به مادران باردار توصیه می‌شود. به این علت که هم‌ بر سلامت جنین تاثیر گذار است هم سبب افزایش جذب انواع ویتامین ها از جمله ویتامین A, D, E و‌… می شود.

مصرف روغن زیتون، می تواند سبب پاکسازی بدن و کبد از سموم و رسوبات شود. 

 روغن زیتون اصل، برطرف کننده بلغم، تقویت کننده اعصاب، افزایش دهنده قدرت تمرکز و حافظه است.

این روغن اگر طبیعی و اصل باشد، سبب کاهش ترشح اسید معده می شود. در نتیجه مصرف خوراکی آن برای افرادی که مشکل زخم معده دارند، مفید است.

در طب اسلامی استفاده از این روغن، به صورت خوراکی، سبب کاهش ابتلا به آسم می‌شود.

چه کسانی نباید روغن زیتون مصرف کنند؟

چه کسانی نباید روغن زیتون مصرف کنند؟

علاوه بر فوائد زیادی که روغن زیتون طبیعی دارد، مصرف آن برای گروهی از افراد توصیه نمی شود یا بهتر است از این روغن کمتر استفاده کنند.

تعداد کمی از افراد ممکن است با مصرف روغن زیتون دچار حساسیت پوستی شوند و پوست آنها دچار اگزما یا مشکلات دیگری شود. به همین سبب، توصیه می‌شود، افرادی که دارای حساسیت به این نوع روغن هستند از مصرف آن پرهیز کنند.

عدم مصرف روغن زیتون به افرادی که پوست چربی دارند، توصیه می شود. به این علت که استفاده از این روغن سبب افزایش بیشتر چربی در پوست آنها می‌شود. زیاد بودن چربی در پوست سبب تجمع بیشتر چربی در زیر پوست می شود، در نتیجه ممکن است باعث ضایعات پوستی، از جمله جوش یا آکنه شود.

گاهی بزرگسالان برای نرم شدن پوست نوزادان از روغن زیتون استفاده می کنند. استفاده از این روغن، به علت اینکه، امکان بروز آلرژی و حساسیت در نوزادان را دارد، پیشنهاد نمی شود.

افرادی که دارای مشکل چربی خون هستند، نباید از روغن زیتون بیش از حد استفاده کنند.

فروش با تخفیف ویژه روغن زیتون طبیعی

فروش با تخفیف ویژه روغن زیتون طبیعی

همانطور که می دانید طرفداران روغن زیتون، به علت خواص درمانی و ارزش غذایی که دارد بسیار زیاد است.

گاهی مواقع، مراکز فروش با در نظر گرفتن تخفیف ویژه روغن زیتون طبیعی، در انواع مختلف آن، بدون بو یا بودار در وزن های مختلف، موفق به افزایش تعداد مشتریان خود می شوند و این کار باعث می شود مشتریان شناخت بیشتری نسبت به این محصول پیدا کنند.

نوشته های مشابه