روغن زیتون صنعتی

صادرکنندگان بزرگ انواع روغن زیتون صنعتی ایران

روغن زیتون یکی از بهترین و سالم ترین انواع روغن در جهان می باشد که دارای خواص و فواید زیادی است و با بهترین کیفیت در شرکت های تولیدکننده در کشور تهیه می شود. صادرکنندگان روغن زیتون صنعتی در کشور آن را با کیفیت مناسب به کشورهای همسایه صادر می کنند. در ادامه مطلب از خریداران عمده آن، صادرکنندگان، بهترین برند، کارخانجات تولید کننده، قیمت، نمایندگی فروش و موارد مصرف این محصول مفصل بحث خواهیم کرد.

صادرکنندگان بزرگ انواع روغن زیتون صنعتی ایران

خریداران عمده روغن زیتون ایران در سال 98

خریداران عمده روغن زیتون ایران در سال 98خریدار روغن زیتون عمده می تواند مستقیما به شرکت های تولیدی مراجعه نماید زیرا تولید کننده ها سفارشات عمده مشتریان را پذیرفته و آن را با قیمت پایین و مقرون به صرفه به خریدار ارائه می کنند. برای خرید روغن زیتون به جزء شرکت های تولیدی می توانید به نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید و آن را با قیمت مطلوب و کیفیت بالا تهیه کنید.

این محصول باکیفیت ایرانی خریداران زیادی در خارج از کشور دارد که به دلیل مرغوب بودن طرفداران بسیاری داشته و فروش بسیار خوبی در کشورهای همسایه دارد که مشتریان آن در حال افزایش است و هر ساله میزان قابل توجهی از آن توسط شرکت های بازرگانی به خارج از کشور صادر می شود.

بزرگترین صادر کننده روغن زیتون در ایران

بزرگترین صادر کننده روغن زیتون در ایرانبا توجه به خاصیت و فواید فراوان، بازار فروش بسیار خوبی دارد و شرکت های تولیدی و بازرگانی علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی آن را با بهترین کیفیت به کشورهای دیگر صادر می کند و به دلیل کیفیت بالای این محصول ایرانی، در بازارهای خارجی نیز فروش خوبی دارد.

تجارت روغن زیتون یکی از تجارت های پررونق و سودآور برای تجار ایرانی است که مرغوب ترین انواع آن را در حجم های مختلف و با ضمانت کیفیت علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشورهای خارجی صادر می کنند و برای کشور ارزآوری خوبی به دنبال دارد و باعث ایجاد اشتغال نیز می شود.

بهترین برند روغن زیتون صادراتی

بهترین برند روغن زیتون صادراتیامروزه شرکت ها و برندهای مختلفی در کشور در زمینه تولید و عرضه آن در حال فعالیت هستند که با توجه به کیفیت و نوع قیمت متفاوتی دارند. با مراجعه به مراکز خرید معتبر و مطمئن می توانید بهترین برند روغن زیتون مرغوب را تهیه نمایید. نمایندگی ها، بازرگانی فروش، سایت های معتبر فروش، شرکت های تولید کننده از جمله مراکزی هستند که نمونه های باکیفیت آن را با تضمین و قیمت مناسب ارائه می کنند.

این روغن دارای فواید ارزشمندی برای بدن می باشد و در تسکین درد و سوختگی ها بسیار مؤثر است و اثر نرم کنندگی و ملین دارد. طبق آزمایشات انجام شده اسید اولئیک موجود در آن برای پیشگیری از سرطان سینه نقش مهمی دارد و در جلوگیری از ایجاد لخته در عروق بسیار مفید است.

کارخانجات بزرگ تولید روغن زیتون صنعتی در ایران

کارخانجات بزرگ تولید روغن زیتون صنعتی در ایرانهمان طور که می دانید شهر رودبار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زیتون در کشور است و روغن باکیفیت و مرغوب آن در این شهر تولید می شود. در کارخانه های کشور با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مجهز و بهره گیری از نیروی مجرب بهترین روغن تولید و وارد بازار فروش می شود که این کارخانه ها برای رضایت مشتری و فروش بیشتر سعی در کاهش هزینه های تولید می کنند.

اگر به دنبال خریدی ارزان و سریع هستید یکی از بهترین مراکز فروشگاه های اینترنتی می باشند که خرید از آنها مزیت های بسیاری مانند: صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی در رفت و آمد، قیمت مناسب، سهولت در خرید، تنوع محصولات، کیفیت مرغوب، تنوع برندها، آشنایی با شرکت های تولید کننده، امکان مشاوره گرفتن، خدمات دهی بیست و چهار ساعته، سرعت در خرید و … به همراه دارد.

در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد سایت شده و با مشاهده انواع برندهای مختلف کالای موردنظر را انتخاب نموده و پس از ثبت کردن سفارش، به نشانی شما ارسال می شود که به دلیل مزایای فراوان خرید غیر حضوری، بسیاری از افراد آنها را برای خرید انتخاب می کنند که تعدادشان در حال افزایش است.

مصارف روغن زیتون طبی

مصارف روغن زیتون طبیاین محصول علاوه بر مصرف خوراکی در تهیه غذا از جهت دارویی و طب سنتی نیز مصرف زیادی دارد و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است.  خواص و مصارف روغن زیتون طبی عبارت است از:

  • استفاده برای زیبایی پوست و جلوگیری از سفید شدن مو
  • کاهش فشار خون بالا
  • بهبود دردهای روماتیسمی
  • تنظیم قند خون
  • کاهش کلسترول بالای خون
  • سلامت قلب
  • تقویت حافظه
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • تقویت لثه
  • پیشگیری از انواع سرطان ها به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان و …

روغن زیتون تولید شده در ایران از بهترین زیتون های شمال که بسیار مرغوب و خوش طعم هستند تهیه می شود و به همین علت دارای ویژگی های منحصر بفردی است و کیفیت بالایی دارد.

قیمت روغن زیتون صادراتی

قیمت روغن زیتون صادراتی قیمت روز روغن زیتون صادراتی به عوامل زیادی مانند: نوع، برند، کیفیت، نوسانات نرخ ارز، نحوه خرید و فروش و … بستگی دارد. برای استعلام قیمت می توانید به شرکت های تولیدکننده یا نمایندگی ها مراجعه نمایید اما راه ساده تر ورود به سایت های فروش است چون هر روز بروزرسانی می شود همچنین تماس با دفتر شرکت نیز گزینه مناسبی است که ضمن اطلاع از قیمت از مشاوره کارشناسان شرکت برای خرید بهتر بهره مند می شوید.

از روش های تشخیص روغن زیتون اصل، بو و رنگ آن است که بوی میوه زیتون را می دهد و رنگ آن زرد شفاف و تقریبا متمایل به سبز است. فروشنده روغن زیتون انواع آن را با برندهای معتبر داخلی و وارداتی با کیفیت و قیمت متفاوت به مشتری عرضه می کند.

نمایندگی فروش انواع روغن زیتون ایرانی در تهران

نمایندگی فروش انواع روغن زیتون ایرانی در تهرانشرکت های تولیدی در اکثر شهرهای کشور از جمله تهران دارای نمایندگانی هستند تا محصولات شرکت را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتری ارائه کنند. نمایندگی روغن زیتون در تهران آن را به صورت عمده و با قیمت پایین به خریدار عرضه می نماید. این محصول انواع مختلفی دارد که عبارت است از:

  • روغن زیتون خالص یا بکر
  • روغن زیتون فرابکر
  • روغن زیتون معمولی
  • روغن زیتون تصفیه شده و …

که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و نوع فرابکر آن بدون استفاده از مواد شیمیایی و … تهیه می شود و در حرارت پایین برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از ویژگی های خوب آن است.

برای خرید آن باید به مراکز مطمئن مراجعه کنید چون نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن در بازار موجود است و با مراجعه به مراکز ذکر شده می توانید با اطمینان خاطر بهترین نمونه را تهیه نمایید.

نوشته های مشابه