روغن زیتون آرایشی

صادرکننده روغن زیتون آرایشی

صادر کننده روغن زیتون آرایشی توانسته ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند چون صادرات آن با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود که این به نوبه خودش باعث رونق گرفتن اقتصاد و ایجاد اشتغال می شود.

روغن زیتون همان طور که از نامش مشخص است به وسیله دانه های میوه زیتون تهیه می شود و علاوه بر مصرف خوراکی می توان به صورت موضعی هم از آن استفاده کرد.

صادرکننده روغن زیتون آرایشی

بررسی کیفی روغن زیتون آرایشی

بررسی کیفی روغن زیتون آرایشی

بررسی کیفی روغن زیتون آرایشی نشان می دهد که خالص بودن و استفاده از روش طبیعی برای تولید آن دو مقوله مهم می باشند که سبب شده کیفیت محصول به طور چشمگیری افزایش یابد. بهترین روغن زیتون برای مصارف آرایشی و زیبایی روغن زیتون فرابکر طبیعی است چون در مرحله تولید به هیچ عنوان آن را حرارت نداده اند و فاقد از هر گونه افزودنی های شیمیایی می باشد، علاوه بر این به صورت تصفیه نشده و خالص است.

خاصیت های فراوان این محصول برای پوست و مو باعث شده تولید، فروش و خرید آن به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برای تقویت مو فوق العاده است برای این منظور می توانید آن را داخل مایکروفر بگذارید و یا داخل ظرفی که آب جوش وجود دارد بگذارید تا گرم شود و بعد به روی موها علی الخصوص نوک موها بمالید و بعد از 10 تا 20 دقیقه با آب ولرم و شامپو بشویید.
  • برای درمان خشکی و ترک لب مفید است برای این منظور می توانید دانه شکر را با روغن زیتون مخلوط کنید و به روی لب خود بمالید.
  • برای پاک کردن آرایش صورت مفید است.
  • برای درخشان کردن موها بی نظیر می باشد و شما می توانید آن را روی موها و ریشه آن ماساژ دهید.
  • برای این که بتوانیم موهای خود را بهتر اصلاح کنیم به جای کرم اصلاح می توان از این محصول استفاده کرد.
  • برای نرم کردن کوتیکول ناخن فوق العاده می باشد.
  • برای درمان جوش صورت و اگزما مناسب است.

قیمت روغن زیتون آرایشی درجه یک

قیمت روغن زیتون آرایشی درجه یک

قیمت روغن زیتون آرایشی درجه یک به خاطر تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما به طور کلی بسته به نوع برند، نوع خرید، محل خرید، کیفیت، نوع بسته بندی، سود تولید کننده، سود دلال و واسطه گر متفاوت می باشد. صادرات روغن زیتون به کشور های آسیایی و حوزه خلیج همیشه فارس و حتی کشور های اروپایی انجام می شود.

در هنگام خرید این محصول توجه کنید که روغن زیتون تصفیه نشده و خالص باشد در غیر این صورت برای پوست نباید استفاده کرد چون روغن های تصفیه شده برای پخت و پز مناسب می باشند و قابل استفاده برای پوست نمی باشند.

نوشته های مشابه