روغن زیتون

شرکت تولید روغن زیتون 100% اصل

همانطور که میدانید محصول زیتون از گیاهان بومی مناطق مدیترانه ای بوده که در شمال کشور ما نیز بیشترین تولیدات را به خود اختصاص داده، به طوری که تولیدکنندگان علاوه بر پخش زیتون سبز رسیده به بهره برداری و عرضه روغن زیتون نیز می پردازند، و این محصول تولید شده را به صورت عمده در بازار مصرف به فروش می رسانند، از این رو خریدارانی که به تهیه عمده این نوع روغن می پردازند، می توانند به شرکت تولید روغن زیتون 100% اصل مراجعه کرده و این محصول با کیفیت را خریداری کنند.

شرکت تولید روغن زیتون 100% اصل

نحوه تولید روغن زیتون

نحوه تولید روغن زیتون

از آنجایی که تولیدات روغن زیتون خود دارای دستور خاصی بوده و افراد می بایست با رعایت فرآیند های مناسب به تهیه این نوع روغن بپردازند، لذا تولیدکنندگان در شمال کشور توسط دستگاه های پیشرفته و صنعتی به تهیه روغن زیتون می پردازند.

در واقع مراحل تولید روغن زیتون صادراتی به این صورت است، که تولیدکنندگان پس از برداشت زیتون سبز رسیده، این محصول را در دیگ های مخصوص قرار داده و با استفاده از گرما به روغن کشی آن می پردازند، و پس از برداشت آن، روغن بدست آمده را توسط دستگاه های تصفیه کن ر چند مرحله تصفیه کرده و سپس در بطری های مختلف به عنوان روغن خوراکی به بازار مصرف عرضه می کنند.

همچنین افرادی کمه به تهیه روغن تصفیه نشده می پردازند، در واقع این افراد از این نوع روغن بیشتر برای تولید دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند و نوع تصفیه نشده را به عنوان روغن مالشی به مشتریان عرضه می کنند.

محصول روغن زیتون به دلیل وجود انواع مواد معدنی و دارا بودن انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین E مناسب ترین نوع دارو برای درمان بیماری های پوستی و رفع لک و اگزمای پوست می باشد، که برای بدن بسیار مناسب و موثر بوده و افراد با مصرف آن می توانند تمامی خواص موجود در روغن را برای خود به همراه بیاورند.

فروش انواع روغن زیتون 100% اصل

فروش انواع روغن زیتون 100% اصل

در حال حاضر بیشترین فروش انواع روغن زیتون 100% اصل و خالص را می توان از مراکز تولیدی معتبر این محصول در شمال کشور تهیه کرد، که تولیدکنندگان برای دسترسی راحت تر افراد به این نوع روغن زیتون، در سراسر کشور به تاسیس نمایندگی های معتبری پرداخته اند و با استفاده از کارشناسان معتبر و خبره خود این محصول را به مشتریان معرفی کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار آنها قرار می دهند.

همچنین این افراد علاوه بر توزیع روغن در داخل کشور، توسط نماینده های خود به صادرات روغن زیتون به صورت بسته بندی شده به سایر کشورها نیز می پردازند و در اختیار مشتریان گرامی در خارج کشور قرار می دهند.

نوشته های مشابه