روغن زیتون

خرید روغن زیتون مخصوص مو با بهترین کیفیت

خواص روغن زیتون مخصوص مو بقدری زیاد است و مفید فایده که من به عنوان نویسنده حقیقتا نمیدونم کدام یک از موارد را برای شما بازگو کنم ولی نکته ای که کاملا محرز و طی تحقیقات  علمی بسیار به اثبات رسیده است این است  که استعمال روغن زیتون برای درخشندگی و رفع موخوره و تقویت ریشه مو بسیار مفید است. خصوصا برای بانوانی که تمایل به نگهداری موی بلند دارند .

خرید روغن زیتون مو با بهترین کیفیت و بهترین برند را می توان به آسانی از طریق سفارش به مراکز  فعال و معتبر اینترنتی  انجام داد  و یا با مراجعه به فروشگاه های شناخته شده بصورت حضوری خریداری نمود.  

خرید روغن زیتون مخصوص مو با بهترین کیفیت

چرا باید از روغن زیتون استفاده کنیم؟

چرا باید از روغن زیتون استفاده کنیم؟به نظر شما چرا باید از روغن زیتون استفاده کنیم چه بصورت خوراکی و چه بصورت مالشی  و یا درمانی؟؟؟؟

در قدیم زمانیکه عضوی از بدن آسیب می دید یا دچار ضرب دیدگی می شد بلافاصله با استعمال روغن زیتون و تخم مرغ و زرد چوبه عضو آسیب دیده را ترمیم می کردند . 

بانوان در ایام گذشته قبل از استحمام موهای خود را آغشته به روغن زیتون می کردند. با این روش همیشه موهایی شفاف و سالم و پر پشت داشتند.

مضاف براین استعمال روغن زیتون بصورت خوراکی مزایای دارویی زیادی دارد از جمله  اینکه برای رفع یبوست و کاهش کلسترول بد خون و متعادل کردن قند خون وجلوگیری از تشکیل سنگ کلیه بسیار مفید فایده است . 

خوردن دو قاشق روغن زیتون در طول روز به همراه غذا یا سالاد ما را از بروز خیلی از بیماری ها محافظت می کند.

روغن زیتون چگونه به رشد مو کمک می کند؟

روغن زیتون چگونه به رشد مو کمک می کند؟مو ی سر نیز مثل مابقی اعضا ء آدم  نیاز به تقویت و رسیدگی  دارد . مویی که بلند شود و خشک و شکننده و در نهایت منجر به موخوره و ضخیم  شدن قطعا آسیب دیده است مخصوصا افرادی که عادت دارند موهای خود را به طور مرتب رنگ بزنند قطعا به فکر تقویت آن نیز باید باشند.

روغن زیتون علاوه بر اینکه موجبات رشد و استحکام ریشه مو را سبب می شود به نرمی و لطافت مو کمک شایانی می کند. البته من تصور می کنم اگر از دو تا تخم مرغ خانگی  و آبلیمو هم استفاده کنیم  اثرات معجزه آسای آن بیشتر می شود . 

در روغن زیتون ویتامین ای و اسیدهای چربی هست که باعث می شود مو تقویت شود.  خصوصا زمانیکه روغن زیتون را گرم کنیم و بصورت کاملا آرام موهای خود را از ریشه چرب کنیم و ماساژ بدهیم  نتیجه بهتری بدست می آید .

 قطعا روغن زیتون مخصوص مو زمانی که فرآوری نشده باشد بوی خوبی نمی دهد ولی نشان دهنده اصل روغن است و ما به عنوان مشتری باید به خواص آن فکر کنیم نه به بوی آزار دهنده  احتمالی آن  هرچند که آن نیز قابل تحمل است.

فروش مستقیم روغن زیتون مخصوص مو

فروش مستقیم روغن زیتون مخصوص مومراکز اینترنتی بسیار فعال و معتبری در سطح کشور روغن زیتون مخصوص را به نحو احسن درسطح بالایی به فروش می رسانند. قیمت روغن زیتون مخصوص مو بستگی به بکر بودن، حجم آن، برند آن و نوع بسته بندی  دارد.

همیشه به یاد داشته باشیم رنگ روغن زیتونی که کاملا روشن باشد کیفیت آن به نسبت  روغن های دیگر که بکر هستند کمتر و پایین تر است بنابراین اگه کیفیت برای ما حرف اول را می زند این نکته را مد نظر داشته باشیم و در خرید نهایت دقت را  داشته باشیم.

فواید روغن زیتون بی شمار است  از جمله جلوگیری از چاقی مفرط و بیماری های گوارشی و کلسترول و فشار خون  و سنگ کلیه و…

تولید روغن زیتون با استفاده از ابزار و آلات صنعتی در کارخانه های مربوطه طی یک فرایند مخصوص و توسط کارگران مجرب و کار آزموده و مهندسین مربوطه به بهترین نحو ممکن انجام می شود و در بسته بندی مختلف به بازار عرضه

می شود.  

فروش مستقیم روغن زیتون مخصوص مو  از کارخانه مزایایی دارد از جمله ارزان بودن  و متعادل بودن قیمت آن و اینکه بدون حضور واسطه به دست مشتری می رسد. دراین صورت مشتری نیازی نیست باپرداخت چند برابری آن محصول را خریداری نماید و در نهایت اون کیفیتی که مد نظرش هست را نداشته باشد و این یعنی عدم رضایت مشتری 

نوشته های مشابه