روغن زیتون

خرید بهترین نوع روغن زیتون به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر

با پیشرفت اطلاعات دانشمندان و محققان درباره خوراک انسان و مواد غذایی ای که روزانه مصرف می شود توانستند به این علم دست پیدا کنند که کدام یک از مواد خوراکی بی ضرر، کم ضرر یا پر ضرر هستند. با دانستن این امر نقطه مقابل هم وجود داشت و آن این که چه مواد غذایی ای پر خاصیت تر هستند که بتوانند جایگزین مواد غذایی مضر شوند. زیرا بعضی از آنها هرگز قابل حذف از غذاها و دستور طبخ آن نیستند. یکی از این مواد خوراکی “روغن” نام دارد که به خصوص ایرانی ها در طبخ غذاهای خود از آن استفاده می کنند تا طعم لذیذ تر و پخت بهتری در غذای مورد نظر حاصل شود.با دانستن این که روغن های مصرفی اغلب باعث افزایش کلسترول، چربی خون و سایر بیماری ها پوستی و اندام های داخلی می شود یک جایگزین فوق العاده مقوی، پرخاصیت و البته بی ضرر را معرفی کردند تا هم برای طبخ غذا و هم سایر مصارف آرایشی و بهداشتی و درمانی بتوان از آن بهره گرفت. روغن زیتون سرشار از مواد امگا 3 و سایر خواص مهم و ضروری برای حفظ و تقویت سلامت بدن می باشد که می تواند جایگزینی بسیار عالی برای استفاده خوراکی و درمانی و … باشد. برای تهیه این روغن پرخاصیت می توانید به فروشگاه های معتبر در سراسر ایران و حتی جهان مراجعه کنید علاوه بر این فروشگاه آنلاین روغن زیتون هم یک راه ساده و سریع برای تهیه آن است که خیلی از مردم به این طریق اقدام به خرید می کنند.

خرید بهترین نوع روغن زیتون به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر

خرید اینترنتی روغن زیتون با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

خرید اینترنتی روغن زیتون با تخفیف ویژه و ارسال رایگانخواص بی نظیری که در روغن زیتون وجود دارد باعث شده تا عده کثیری از مردم به دنبال تهیه آن از فروشگاه های معتبر باشند گاهی فروشندگانی که محصولات خود را از طریق وب سایت و شبکه های مجازی به فروش می رسانند برای آن خرید آسان تری را برای مشتری های خود ایجاد کنند پس از سفارش محصولات از جانب مشتری به آن ها این مژده را می دهند که ارسال آن به صورت کاملا رایگان انجام می شود. همچنین بعضی اوقات با توجه به شرایط خاصی فروشندگان تصمیم میگیرند برای مدتی محدود محصولات خود را با تخفیفی منصفانه به فروش برسانند تا هم مشتری از این بابت احساس رضایت کند و هم ضرر مالی ای در پی نداشته باشد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دانستن خواص شگفت انگیز و معجزه آسای روغن زیتون می خواهید هرچه زودتر به آن دسترسی پیدا کنید و با مصرف روزانه آن به حفظ سلامت و مقاومت بدنتان در مقابل انواع بیماری کمک مضاعفی کنید، کافیست با کمی جستجو در اینترنت اقدام به سفارش محصول از فروشگاه های معتبر اینترنتی نمایید.

تفاوت روغن زیتون ایرانی و خارجی در چیست؟

تفاوت روغن زیتون ایرانی و خارجی در چیست؟به دلیل وجود خواص فراوان در روغن زیتون گاهی این نگرانی برای مصرف کننده و خریداران پیش می آید که روغن زیتون ایرانی بهتر است یا خارجی؟ کدامیک اصل و کدام تقلبی است؟ تفاوت این دو در چیست؟ در اینجا باید به تمامی این افراد حق بدهیم زیرا وقتی یک محصول پر طرفدار می شود به سرعت نمونه تقلبی آن از طریق قاچاق وارد بازار می شود و گاهی جان و سلامتی تعداد زیادی از مردم را به خطر می اندازد. تجارت روغن زیتون امروزه بسیار پر رونق و با اهمیت شده است پس لازم می دانیم تا چند نکته را حتما در نظر داشته باشیم.

استاندارد هایی که برای روغن زیتون در نظر گرفته شده است آن ها را به 4 دسته تقسیم می کند:

  1. فوق بکر
  2. بکر
  3. معمولی
  4. کنجاله زیتون(پومیس)

سه مورد اولی که مطرح شد به عنوان با کیفیت ترین نوع روغن زیتون در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود و مصرف آن هیچ گونه ضرری ندارد اما روغن پومیس با بقیه یک تفاوت چشمگیر دارد و آن این است که تفاله ای که بعنوان باقی مانده جمع شده است و دیگر امکان استخراج روغن از آن وجود ندارد را به کمک وسیله مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند 3-4 درصد روغنی که در آن باقی مانده را خارج کنند. حال برای آن که بتوانید تشخیص دهید کدام روغن زیتون مرغوب و کدام تقلبی است باید به پایین ترین سطح بطری دقیقا قسمتی که کمتر دیده می شود توجه کنید تا درصد خالصی و نا خالصی آن را مشاهده کنید.

تولید انواع روغن زیتون اصل با قیمت مناسب در بازار های داخلی

تولید انواع روغن زیتون اصل با قیمت مناسب در بازار های داخلیبا پیشرفت کارخانه جات و تولید محصولات متنوع بازار تجارت روغن زیتون بسیار  پر رونق شد و روغن زیتون صادراتی تنواست به جایگاه بسیار خوبی در خرید و فروش برسد. روغن زیتون به دلیل ارزش و همچنین قیمت بالایی که دارد گاهی ممکن است با سایر روغن های کم ارزش و بی فایده مخلوط شود، به همین علت لازم است روش هایی که به واسطه آن بتوانید روغن زیتون اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید بدانید هر چند کار ساده ای نیست اما با کمی دقت می توانید بدون آن که از فروشنده روغن زیتون کمک بخواهید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. اولین نکته ای که باید همیشه مد نظر داشته باشید بوی روغن زیتون است. برای آن که بتوانید روغن زیتون درجه یک تهیه کنید حتما نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

  1. روغن زیتون بویی شبیه به برگ زیتون و یا میوه زیتون دارد.
  2. رنگ روغن زیتون اصل زرد مایل به سبز است.
  3. اگر مقداری از روغن زیتون را در دهان خود چرخانده و با کمی هوا فرو دهید در گلویتان مزه تلخی و تندی شدید را احساس خواهید کرد.

استفاده از قوه چشایی می تواند بسیار کمک کند تا بتوانید تشخیص دهید روغن زیتون انتخابی شما اصل است یا خیر، روغن زیتون اصل در ابتدا پس از فرو دادن احساس تلخی و تندی به شما می دهد و اما پس از یک دقیقه شیرین می شود همچنین خوب است بدانید اگر روغن زیتون اصل باشد هرگز نباید در دهان احساس چربی را حس کنید.

با دانستن این موارد می توانید بهترین روغن زیتون را با قیمتی مناسب تهیه کنید و از مصرف آن لذت ببرید.

خرید و فروش روغن زیتون خوراکی به صورت عمده

خرید و فروش روغن زیتون خوراکی به صورت عمدهبازار خرید و فروش اجناسی که برای سلامت و تقویت ایمنی بدن در مقابل امراض متفاوت پرفایده است همیشه با استقبال زیادی مواجه می شود و همین امر به رونق چرخه خرید و فروش آن قوت تازه ای می بخشد. زیتون به دلیل آن که سرشار از امگا3 و اسید چرب امگا6 مانند اسید اولئیک می باشد باعث شده تا همه کسانی که از خواص آن مطلع اند به دنبال دستیابی به روغن زیتون اصل باشند و حتی در رستوران ها خواستار این هستند که غذای مورد نظرشان با روغن زیتون طبخ شود تا ارزش کیفی آن به بالاترین سطح برسد. حالا که صحبت از رستوران و پزندگی ها شد خوب است بدانید آن دسته از طباخی ها و سرآشپز هایی که به حفظ سلامت افرادی که به آن ها مراجعه می کنند و همچنین به کیفیت کارشان اهمیت می دهند همیشه روغن زیتون در لیست اقلام مورد نیازشان وجود دارد.

اغلب رستوران دارها و صاحبین مشاغلی که مربوط به طبخ غذاهای مختلف هستند با خرید عمده روغن زیتون به جای سایر روغن ها سعی در بالا بردن کیفیت خروجی کار خورد و افزایش رضایت مشتری دارند. از طرفی کسانی که به فروش انواع روغن های گیاهی مشغول هستند با فروش عمده آن به سود چشمگیری دست پیدا می کنند.

قیمت روغن زیتون 5 لیتری در بازار چقدر است؟

قیمت روغن زیتون 5 لیتری در بازار چقدر است؟روغن زیتون یکی از انبوه لوازمی است که برای آشپزخانه هر خانواده ای لازم و ضروری به حساب می آید، امروزه کمتر دیده می شود که یک خانواده از خریدن آن غافل شود زیرا همه مردم جامعه از محاسن و فواید آن مطلع هستند به خصوص پدر بزرگ و مادر بزرگ ها که اهمیت فراوانی به سلامت غذاهایی که برای فرزندان خود تهیه می کنند می دهند و همچنین آگاه هستند که باید به شدت مواظب حفظ کلسترول و چربی خود خود باشند. این روغن زرد متمایل به سبز رنگ و شفاف از زیتون که یک میوه بهشتی از آن یاد می شود استخراج شده و پس از تصفیه وارد بازار برای خرید و فروش می شود.

شما می توانید این روغن را در وزن و اندازه های مختلف مطابق با نیاز خود و قیمتی که برای هر کدام مشخص شده است تهیه نمایید. این روغن از 500 میلی لیتر تا 250 میلی لیتر و همچنین 5 لیتری در تمام بازارها به چشم می خورد و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده می شود. قیمت روغن زیتون با توجه به مقدار و وزن آن محاسبه می شود.

خواص درمانی روغن زیتون برای پوست و مو

خواص درمانی روغن زیتون برای پوست و موروغن زیتون این مایع شفابخش با گذراندن و پشت سر گذاشتن چند مرحله با فشرده شدن میوه زیتون به دست می آید و به شکل های متفاوتی تولید می شود. فایده های روغن زیتون اصل و درجه یک بسیار زیاد و وسیع است، از مصارف خوراکی آن که بگذریم این روغن به صورت موضعی برای حفظ سلامت و شادابی پوست و مو هم بسیار می تواند پر کاربرد باشد، این روغن حاوی ویتامین های A، E، D  و K می باشد اما مهمترین موضوعی که باعث شده این روغن از سایر روغن ها متمایز باشد وجود آنتی اکسیدان فراوان در آن است؛ علت فراوان بود آنتی اکسیدان ها به وجود اسکوالن مرتبط است. وجود آنتی اکسیدان ها در این روغن و مصرف آن برای پوست باعث محافظت در مقابل رادیکال های آزاد می شود.

به علاوه خاصیت آنتی باکتریال آن به نرمی و از بین بردن جوش های صورت کمک فراوانی می کند. اگر می خواهید موهایی درخشان و سالم داشته باشید کافیست مقدار مناسبی از روغن زیتون را در  یک ظرف حاوی آب جوش بگذارید تا فقط گرم شود، سپس آهسته روی کف سر و نوک و ساقه موهایتان ماساژ دهید، 10 الی 20 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست و مو شود  و سپس آبکشی و با شامپو بشویید.

دقت داشته باشید در میان تمام روغن های ایرانی و خارجی موجود در بازار، اگر می خواهید از روغن زیتون مالشی استفاده کنید، روغن زیتون فرابکر یک انتخاب مناسب برای استفاده درمانی پوست و مو است و سایر روغن ها برای مصارف خوراکی و پخت و پز به کار برده می شوند.

عرضه مستقیم انواع روغن زیتون درجه یک به زیر قیمت بازار از سوی تولیدکنندگان

عرضه مستقیم انواع روغن زیتون درجه یک به زیر قیمت بازار از سوی تولیدکنندگانروغن زیتون قدمتی هزار ساله دارد.در مصر باستان آن را شفا بخش می دانستند. اگر فکر می کنید که تنها برای پخت و پز از آن استفاده می کردند باید به شما بگویم که هرگز این گونه نبوده و نیست. از مصرف خوراکی آن که بگذریم روغن زیتون برای تهیه و تولید لوازم آرایشی، بهداشتی، صابون، صنایع دارویی و حتی سوخت  مورد استفاده قرار می گیرد. در طب اسلامی هم بر این موضوع تاکید شده است که مصرف و مالش روغن زیتون بر بدن باعث درمان 70 نوع بیماری می شود پس هرگز از آن غافل نشوید زیرا مصرف یک قاشق از آن در روز به محافظت از بدن در برابر انواع امراض جسمی محافظت و جلوگیری می کند.

فروش روغن زیتون امروزه به دلیل آن که همه مردم از خواص اعجاب انگیز آن مطلع هستند بسیار پر رونق بوده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، شما به عنوان یک مادر دلسوز و یا یک پدر که مسئول حفظ سلامت و افزایش کیفیت محصولات مصرفی خانواده است می توانید به مراجعه به نمایندگی روغن زیتون در بازار به صورت مستقیم روغن درجه یک با قیمتی مناسب یا حتی کمتر از قیمت بازار را تهیه نمایید و با مصرف آن سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید.

نوشته های مشابه