دسته‌بندی نشده

تولید کننده روغن زیتون بکر اصل

روغن زیتون بکر اصل از هسته زیتون تازه و رسیده تهیه می شود که هر چه زیتون رسیده تر باشد خوش طعم تر و خوش عطر تر می باشد. روغن زیتون بهترین گزینه برای لاغری می باشد زیرا چربی های اضافی را به راحتی از بین برد و همین طور سبب کاهش فشار خون بالا می شود زیرا حاوی بسیار زیادی پتاسیم می باشد.

تولید کننده باید از زیتون های تازه، درجه یک و با کیفیت استفاده کند تا بتواند اعتماد مشتری را به خود جلب کند که این امر سبب جذب مشتری و سود بیشتر می شود.

تولید کننده روغن زیتون بکر اصل

روغن زیتون بکر اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

روغن زیتون بکر اصل را چگونه تشخیص دهیم؟ روغن زیتون بکر اصل زرد مایل به سبز می باشد که برای خرید باید به رنگ آن توجه کرد و همین طور در کنار رنگ باید بوی آن را مورد بررسی قرار داد اگر روغن زیتون بوی زیتون یا برگ را داد بدانید طبیعی است و همین طور باید بوی تازگی بدهد. بعضی از تولید کنند گان برای این که رنگ آن زرد مایل به سبز شود مقداری رنگ به آن اضافه می کند که با بوییدن روغن تقلبی از اصل قابل تشخیص می باشد.

روغن زیتون بکر اصل با قرار گیری در دمای بالا باید به حالت جامد در آید که اگر چنین نبود بدانید تقلبی است و از مواد شیمیایی تهیه شده است.

روغن زیتون باید شفاف باشد یعنی هیچ گونه رسوب و ماده جامدی در آن قابل مشاهده نباشد و. هم. چندین ماندگاری بسیار بالایی دارد طوری که می توان آن را تا مدت زمان طولانی بدون خرابی و فاسدی مورد استفاده قرار داد. روغن زیتون بکر تحمل دمایی بالایی را دارد یعنی برای دما های بالا مثل سرخ کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از راه های تشخیص روغن زیتون اصل از تقلبی از طریق مزه آن می باشد که کافی است مقداری از روغن را در دهان قرار داد و با هوا وارد حلق کرد اگر مقداری تلخ و گس مانند بود و زود این حالت از بین رفت بدانید اصل می باشد در غیر این صورت به تقلبی بود آن اطمینان حاصل نماید.

سفارش عمده روغن زیتون بکر اصل

سفارش عمده روغن زیتون بکر اصل سفارش روغن زیتون اصل از طریق سایت آنلاین و نمایندگی های فروش امکان پذیر می باشد که کافی است مشتری نیاز خود را ثبت نماید و بعد از بررسی محصولات خود را بفرستند.

تولید روغن زیتون بکر اصل به دلیل خواص و فواید فوق العاده سود آور می باشد و همین طور مشتری را به خود جذب می کنند. همین طور تولید کنندگان برای خطر آفتاب زدگی باید روغن های زیتون را در بطری شیشه ای بسته بندی کنند و خواص و فواید، شرایط نگه داری، طرز تهیه و غیره را درج نمایند تا مشتری بیشتری جذب شوند و از خرید خود رضایت کاملا را به ارمغان آورند.

نوشته های مشابه