روغن زیتون ایرانی

تولید کننده روغن زیتون ایرانی با بالاترین کیفیت

روغن زیتون از میوه درختی به نام زیتون به دست می آید این روغن به دلیل خواص بسیاری که دارد در مصارف مختلفی از آن استفاده می شود. روغن زیتون ایرانی با برندهای مختلفی در کشور وجود دارد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و مورد توجه بسیاری از خریداران در این زمینه قرار گرفته است همچنین سالانه مقادیر بسیاری از این محصولات به کشور های دیگر صادر می شود.

تولید کننده روغن زیتون ایرانی با بالاترین کیفیت

اطلاعاتی مختصر در مورد روغن زیتون ممتاز

اطلاعاتی مختصر در مورد روغن زیتون ممتاز روغن زیتون در انواع مختلفی تهیه می شود روغن زیتونی که به طور خالص به دست بیاید را به آن روغن بکر می گویند که دارای ویتامین های زیادی است و به راحتی قابل هضم می باشد. این روغن ها به سه گروه تقسیم می شوند:

  1. روغن زیتون فرا بکر، که به آن فوق بکر هم می گویند.
  2. روغن زیتون بکر
  3. روغن زیتون خالص و یا معمولی

روغن زیتون فرابکر یا همان روغن زیتون ممتاز دارای عطر و طعم بسیار خوبی می باشد و یکی از بهترین و ماندگارترین روغن ها محسوب می شود. این روغن زیتون تصفیه نشده است به طوری که طعم واقعی زیتون در آن احساس می شود.

روغن زیتون ممتاز دارای مواد معدنی بسیار بالایی می باشد و میزان اولئیک اسید کمی دارد. و همچنین هیچ گونه مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است و بهترین گزینه برای سس ها و غذاهای سرد می باشد.

روغن زیتون بکر با فرابکر فرق چندانی ندارد اما تنها تفاوت آن ها در میزان اولئیک اسیدشان می باشد و این روغن طعم ملایم تری را نسبت به سایر روغن ها دارد.

در روغن زیتون خالص و یا معمولی از مواد شیمایی و فرایند های مختلفی استفاده شده است و کیفیت آن کمتر از سایر روغن ها است و میزان اولئیک اسید آن بیشتر می باشد.

روش های فروش روغن زیتون ایرانی

روش های فروش روغن زیتون ایرانی روغن های زیتون ایرانی در طرح ها و انواع مختلفی تولید می شود و سالانه هزاران تن از انواع روغن های زیتون در سراسر کشور به فروش می رسد و مقادیر بسیاری از آن به سایر کشور های دیگر صادر می شود و همچنین قیمت این روغن ها با توجه به کیفیت آن محاسبه می شود.

روغن های زیتون ایرانی به روش های مختلفی فروخته می شود انواع فروشگاه های روغن زیتون در سراسر کشور وجود دارد که این محصولات را با کیفیت بسیار بالایی به فروش می رساند و همچنین مراکزی هستند که فروش روغن زیتون را به صورت عمده و بسیار ارزان عرضه می کنند.

علاوه براین موارد از طریق مراجعه به سایت های اینترنتی که تحت این فروشگاه ها ارائه می شود می توان این محصولات را به صورت اینترنتی و به راحتی خریداری نمود.

نوشته های مشابه