روغن زیتون فرابکر

تولید روغن زیتون فرابکر 1 لیتری

در فرایند تولید روغن زیتون فرابکر 1 لیتری ارگانیک از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی ‌شود و این محصول دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد برای افزایش سلامتی و تندرستی افراد می باشد. در راستای تمامی این ویژگی ها امروزه از روغن زیتون فرابکر برای تهیه غذا های مختلف استفاده می ‌شود و مصرف این محصول در بین مردم محبوبیت خاصی به خود اختصاص داده است.

تولید روغن زیتون فرابکر 1 لیتری

7 خاصیت شگفت انگیز روغن زیتون

7 خاصیت شگفت انگیز روغن زیتون روغن زیتون جزو روغن های گیاهی پرخاصیت است که به عنوان پرکاربرد ترین نوع روغن در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر طعم بی نظیری که به غذا می ‌دهد، از خواص و فواید منحصر به فردی برخوردار است که تمامی آنها در سلامت بدن انسان تاثیر می گذارند. در ادامه مطلب 7 خاصیت شگفت انگیز روغن زیتون را بیان خواهیم کرد:

  1. مصرف روغن زیتون همراه با غذا از بروز زخم معده جلوگیری می ‌کند.
  2. مصرف روغن زیتون در درمان افسردگی تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا این محصول چربی های غیر اشباع زیادی در خود گنجانده است.
  3. روغن زیتون دارای مقداری بسیار زیاد اسید فولیک است که این اسید خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد.
  4. روغن زیتون از تشکیل سنگ های صفراوی جلوگیری می کند.
  5. روغن زیتون به خاطر داشتن اسید های چرب اشباع شده کلسترول خون را کاهش می ‌دهد و از لخته شدن خون جلوگیری می نماید.
  6. روغن زیتون از بدن در برابر بیماری های دیابت نوع دوم محافظت می ‌نماید و افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع دوم با مصرف این روغن می توانند از پیشرفت بیماری خود جلوگیری نمایند.
  7. روغن زیتون در راستای داشتن فیبر های فراوان برای کاهش وزن بهترین گزینه است و باعث کاهش اشتها می شود. همچنین این محصول پوست را صاف تر و درخشنده تر می کند. روغن زیتون در دوران بارداری و شیردهی به رشد نوزاد کمک می ‌کند و شیر مادر را افزایش می دهد.

صادرات روغن زیتون فرابکر 1 لیتری

صادرات روغن زیتون فرابکر 1 لیتری صادرات روغن زیتون فرابکر یک لیتری توسط برند های مختلف در ایران مورد توجه قرار می ‌گیرد و در راستای اینکه در زمینه صادرات این محصول به کشور های مختلف سود خوبی نصیب تولید کنندگان عمده می شود، استقبال بی نظیر از این فرآیند فروش می‌ شود.

صادرات روغن زیتون فرابکر یک لیتری معمولاً به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه، ازبکستان و غیره انجام می ‌شود و این کشور ها سالانه مقدار بسیار زیادی از روغن زیتون فرابکر تولید شده در ایران را در بسته بندی های منحصر به فرد خریداری نمایند.

صادرات روغن زیتون فرابکر ایرانی در سال های اخیر در راستای کیفیت بالای این محصول افزایش یافته است.

نوشته های مشابه