روغن زیتون طبیعی

تولید انواع روغن زیتون معطر فرابکر

روغن زیتون فرابکر به دلیل خواص و کیفیت بالایی که دارد، از تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده و مصرف‌ کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. کارخانه روغن زیتون معطر فرابکر توانسته با استفاده از بهترین دانه های زیتون، طی فرایندی کاملاً طبیعی، نوع معطر این روغن را در طعم های گوناگون به بازار عرضه نماید. در واقع این روغن تاکنون توسط برندهای شناخته شده مختلفی تولید شده که محصولات ارگانیک و طبیعی می باشد.

تولید انواع روغن زیتون معطر فرابکر

نحوه تولید روغن زیتون

نحوه تولید روغن زیتون شاید برایتان جالب باشد که اطلاعاتی راجع به نحوه تولید روغن زیتون بدانید. زمانی که زیتون کاملا رسید و در حد مطلوب قرار گرفت، برداشت می شود که روش استخراج و برداشت آن جز مهم ترین معیار برای کیفیت روغن بدست آمده محسوب می شود. در واقع میوه‌های زیتونی که تا حدود زیادی سیاه شده باشد، بهترین روغن ها را خواهند داشت.

تولید روغن زیتون به روش های گوناگونی انجام می شود و یکی ار پر کاربرد ترین روش های آن به این صورت است که، زیتون پس از برداشت، وارد دستگاه آسیاب شده تا حالت خمیری بگیرد. معمولاً این کار به روش آسیاب سنگی و چکشی انجام می‌ شود. آسیاب سنگی کمی کند بوده و تمیز کردن آن کار سختی است و اما آسیاب چکشی این کار را با سرعت بیشتر انجام می دهد.

در زمان های گذشته این خمیر به دست آمده را روی حصیر هایی از جنس کنف پهن کرده و تحت فشار قرار می دادند که امروزه به جای حصیر ها از محصولی دیگر استفاده می‌ شود و امروزه از فشار هیدرولیکی برای تولید روغن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از اینکه مخلوط آب و روغن از خمیر استخراج شد، بلافاصله آب باید از روغن جدا شود زیرا در صورت ماندگاری موجب فساد و کاهش کیفیت روغن می گردد. حال تمامی روغن های تولید شده کاملاً شفاف است و از کیفیت عطر و طعم خوبی برخوردار بوده است که در بسته بندی های گوناگون به فروش می رسد.

فروش انواع روغن زیتون معطر فرابکر

فروش انواع روغن زیتون معطر فرابکر فروشگاه روغن زیتون معطر فرابکر با فروش این محصول در حجم وسیعی توانست نیاز تجار و خریداران عمده را به خوبی تامین کند. در این فروش حذف واسطه ها کمک کرده قیمت تمام شده محصول برای مشتری کاهش پیدا کند. حال اگر شما هم جز مصرف کنندگان و خریداران اصلی این محصول هستید، می توانید بهترین روغن زیتون را فقط از ما بخواهید.

در این سایت امکان مشاوره قبل از خرید، اطلاع از قیمت و کیفیت محصولات و مقایسه آنها با سایر مراکز وجود داشته که خریدار می تواند محصول مورد نظر را با اطمینان خاطر بیشتر تهیه کرده آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرد.

1 دیدگاه در “تولید انواع روغن زیتون معطر فرابکر

  1. هدیه صفری گفت:

    اگر دچار بیماری‌های قلبی باشید که نتیجه‌ی تأثیر وراثت و سابقه‌ی خانوادگی است یا هر عامل دیگری، استفاده از روغن زیتون در رژیم غذایی‌تان بسیار مؤثر خواهد بود.

نظرات بسته شده است.