روغن زیتون پوست

تولیدی روغن زیتون مخصوص پوست ارزان

روغن زیتون مخصوص پوست از فشرده شدن زیتون به دست می آید و به اشکال گوناگون تولید می شود. روغن زیتون فایده های بسیار زیادی دارد یکی از مهم ترین دلایل استفاده از روغن زیتون این است که برای پوست و مو بسیار مفید است روغن زیتون ویتامین های بسیار زیادی دارد.

تولیدی روغن زیتون مخصوص پوست ارزان

استفاده از روغن زیتون در محصولات آرایشی بهداشتی

استفاده از روغن زیتون در محصولات آرایشی بهداشتیاستفاده از روغن زیتون برای پوست و مو بسیار مفید است که دارای ویتامین aویتامین eویتامین dویتامین k می باشد روغن زیتون داری مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد که در مقابل سرطان از پوست شما در برابر بیماری های پوستی محافظت می کند. و پوست شما را نرم می کند و جوش های صورت شما را از بین می برد همچنین روغن زیتون در بعضی از لوازم آرایشی استفاده می شود مثل کرم دست و صورت، صابون زیتون، شامپو بدن و انواع لوسیون های آرایشی که عصاره زیتون در آن ها موجود است از روغن زیتون به تنهایی هم می توان برای نرمی پوست دست و صورت و بدن هم استفاده کرد. و برای مو هم می توان از روغن زیتون استفاده کرد که باعث نرمی و لطافت موهایمان شده و مو خره را از بین می برد و باعث تقویت پوست سر و همچنین تقویت ریشه مو می شود و از ریزش بیش از اندازه مو ها جلو گیری می کند و باعث درخشان شدن، براق شدن مو هایتان می شود برای افزایش درخشندگی مو می توان به جای خرید وسایل بهداشتی و سرم مو های که از مواد شیمیایی تهیه شده اند و برای مو ها بسیار ضرر دارند از روغن زیتون استفاده کرد فقط کافیست چند قطره روغن زیتون را در کف دست ریخته به ریشه مو بمالید تا به درخشش طبیعی و جذاب برسید.

روغن زیتون باعث قوی تر و بلند تر شدن ناخن هم می شود اگر می خواهید ناخن های زیبا و بلندی داشته باشید می توانید روی ناخن هایتان کمی روغن زیتون بمالید.

روغن زیتون در کشور ایران نیز تولید می شود این روغن از فشرده شدن زیتون بدست می آید که خاصیت های زیادی هم دارد که باعث می شود پیری زودرس دیرتر به سراغتان بیاید همچنین روغن زیتون باعث درمان سوختگی می شود البته باید اول تست کنیم که یک موقع به آن حساسیت نداشته باشید.

روغن زیتون چگونه به پوست کمک می کند؟

روغن زیتون چگونه به پوست کمک می کند؟روغن زیتون در محصولات بهداشتی نقش بسزایی دارد این روغن را می توان با کمی شکر ترکیب کرد و روی لب ها ماساژ دهید که برای درمان خشکی و ترک لب موثر است و پوست لب را نرم می کند می توانید چند قطره آب لیمو هم به این ترکیب اضافه کرد که باعث لایه برداری از لب می شود و برای درخشندگی مو ها لازم نیست از سرم مو و درخشان کننده ها استفاده کرد فقط کافی است چند قطره روغن زیتون کف دست ریخته و به مو ها بمالید تا تاثیر آن را ببینید.

همچنین اگر صورت شما دارای جوش و آکنه می باشد هفته ای یک بار قبل از خواب و بعد از شستن صورت 3تا 4 قطره روغن زیتون را روی پوست ماساژ دهید که باعث رفع جوش و آکنه می شود. این روغن با پیری هم مبارزه می کند و باعث دیرتر پیر شدن پوست شده و از افتادگی پوست جلو گیری می کند و باعث می شود پوست رطوبت خود را حفظ کند.

فروش بی واسطه روغن زیتون در کشور

فروش بی واسطه روغن زیتون در کشورروغن زیتون ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد که یک نوع آن بی بو و نوعی دیگر آن با بو است باید همیشه درب آن را بسته که فاسد نشود و به پوست شما آسیب بزند روغن زیتون را می توان از فروشندگی های آن به طور مستقیم تهیه کرد و همچنین از دارو گیاهی های محل زندگی خود خریداری کرد.

فروش انواع زیتون با کیفیت بدون واسطه را می توان از باغداری که زیتون پرورش می دهد خریداری کرد چند نوع زیتون داریم که رنگ های مختلف دارند. (سیاه، سبز) و بدون هسته، هسته دار که می توان در بسته بندی های شیک خرید. فروش زیتون با کیفیت از باغدار و بدون واسطه می توان خریداری کرد.

نوشته های مشابه