روغن زیتون فرابکر

توزیع کننده روغن زیتون فرابکر در تهران

همه ما روغن زیتون را به عنوان یکی از بهترین و سالم ترین انواع روغن های خوراکی می شناسیم. خواص فراوان روغن زیتون و فواید مصرف آن موجب شده که بسیاری از افراد، این محصول را در رژیم غذایی خود جای دهند. همان طور که می دانید روغن زیتون با درجات کیفی متفاوتی در بازار به فروش می رسد. در بین محصولات موجود در بازار، روغن زیتون فرابکر که به عنوان بهترین و خالص ترین نوع این محصول معروف است، طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر شاهد این هستیم که روغن زیتون فرابکر در میان محصولات شرکت های توزیع کننده در تهران و دیگر شهرها، از قیمت فروش بیشتری برخوردار است.

توزیع کننده روغن زیتون فرابکر در تهران

روغن زیتون فرابکر چه نوع روغنی است؟

روغن زیتون فرابکر چه نوع روغنی است؟ همانطور که می دانید روغن زیتون در انواع مختلف وجود دارد. برخی از انواع این محصول استفاده خوراکی دارند و برخی دیگر نیز برای مصارف دیگری به کار می‌روند.

در میان انواع روغن زیتون خوراکی، روغن زیتون فرابکر یا فوق بکر از میزان خلوص بیشتری برخوردار است. آیا می دانید روغن زیتون فرابکر چه روغنی است و چه تفاوتی با انواع دیگر این محصول دارد؟

تفاوت عمده روغن زیتون فرابکر با دیگر روغن ها به شیوه استخراج این محصول بر می‌گردد. در تولید برخی از انواع روغن زیتون از گرما و برخی مواد شیمیایی استفاده می شود. به همین دلیل عطر، طعم و بسیاری از خواص روغن زیتون تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش پیدا می‌کند.

در مورد روغن زیتون بکر و فرابکر، عملیات تصفیه صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل این روغن‌ها بسیاری از خواص خود را حفظ می‌کنند. البته روغن زیتون فرابکر نسبت به روغن زیتون اسید اولئیک کمتری دارد به همین دلیل سالم‌تر است و از خواص بیشتری برخوردار است. ضمن این که عطر و طعم تندی دارد و برای استفاده در تهیه برخی از محصولات غذایی مناسب تر است.

بزرگترین واحد خرید روغن زیتون فرابکر درجه یک

بزرگترین واحد خرید روغن زیتون فرابکر درجه یک قرن هاست که انسان ها از روغن زیتون برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند. علاوه بر مصرف خوراکی روغن زیتون، این محصول از کاربرد های طبی، آرایشی و بهداشتی نیز برخوردار است.

در میان انواع روغن زیتون، روغن زیتون فرابکر خواص بیشتری دارد و سالم تر است. این محصول با برخورداری از اسیدهای چرب اشباع نشده می‌تواند به کاهش کلسترول خون کمک کند. همچنین به دلیل وجود ویتامین E در این روغن طبیعی، مصرف آن برای رشد کودکان بسیار مفید است. کاهش وزن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم فشار خون و تسکین التهابات بدن از دیگر فواید مصرف روغن زیتون فرابکر می باشند.

افرادی که در صدد خرید روغن زیتون فرابکر هستند، عمدتا با دغدغه اصل و طبیعی بودن این محصول مواجه اند. به همین دلیل، انتخاب اغلب این مصرف کنندگان خرید روغن زیتون درجه یک از بزرگترین و معتبر ترین واحدهای فروش می باشد.

نوشته های مشابه