روغن زیتون غیر خوراکی

بازار فروش روغن زیتون غیر خوراکی

بازار روغن زیتون غیر خوراکی در صورتی که با کیفیت بوده و دارای غلظت و مرغوبیت بالایی باشد از رونق و فروش عالی برخوردار می باشد. لذا تولیدکنندگان با بالا بردن کیفیت روغن زیتون و عرضه آنها به صورت مستقیم و البته با قیمت تولیدی همواره سعی در فروش بالاتر و جلب رضایت مشتریان را دارد.

یکی از مزایای خرید روغن زیتون از سایت اینترنتی ،خرید بی واسطه ان بوده چراکه با پرداخت کمترین هزینه میتوان بیشترین مقدار از محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار فروش روغن زیتون غیر خوراکی

تقسیم بندی انواع روغن زیتون

تقسیم بندی انواع روغن زیتون همان طور که می دانید روغن زیتون از فشردن میوه درخت زیتون تولید شده و کاربردهای فراوانی دارد. این روغن در زمینه های مختلف از جمله آشپزی ،تولید دارو ،صابون، تولید لوازم آرایش و غیره مورد استفاده قرار گرفته و بسیار پرمصرف و پرفروش می باشد. به همین دلیل در کیفیت های مختلف موجود و در ادامه به تقسیم بندی انواع آن می پردازیم.

  • روغن زیتون فرابکر: بهترین نوع روغن زیتون بوده و بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید می شود. روغن بدون دخالت انسان و به صورت کاملاً بهداشتی و خالص تولید می شود.
  • روغن زیتون بکر : به روغن زیتونی گفته می شود که کاملا خالص و بودار بوده و مستقیماً از زیتون گرفته می شود و بر روی آن هیچ فناوری صورت نمی گیرد.
  • روغن زیتون لامپانت : غیر خوراکی بوده و پایین ترین کیفیت ممکن را دارد. و برای مصارف صنعتی مناسب می باشد
  • روغن زیتون تصفیه شده: روغن زیتونی است که فرآوری شده و بو و طعم خودش را از دست داده و با کیفیت پایین تر به دست مشتریان می رسد.( مصرف خوراکی دارد)
  • روغن تفاله زیتون: از بی کیفیت ترین روغن زیتون بوده که از تفاله باقیمانده زیتون به دست آمده و به هیچ عنوان توصیه به مصرف ان نمی‌شود.

پخش انواع روغن زیتون غیر خوراکی

پخش انواع روغن زیتون غیر خوراکی پخش انواع روغن زیتون غیر خوراکی باکیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شده و امکان ارسال آن به سرتاسر نقاط کشور وجود دارد.از مهمترین ویژگی این محصول علاوه بر کیفیت بالای آن قیمت مناسب آن می باشد . چرا که یکی از راههای بسیار سودمند برای خریداران این محصول ،خرید بدون واسطه و مستقیم آن از طریق اینترنت می باشد .

لازم به ذکر است که قیمت خرید عمده روغن زیتون در فروش عمده بسیار به صرفه تر از خرید بصورت جزئی بوده و همراه با تخفیفات ویژه می باشد.بدین ترتیب خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بدون زحمت و در کمترین زمان ممکن این محصول را به صورت عمده یا جزئی سفارش داده و با نازلترین قیمت در محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

نوشته های مشابه