روغن زیتون طارم, روغن زیتون طبیعی

کارخانه تولیدی روغن زیتون طبیعی طارم

کارخانه تولیدی روغن زیتون طبیعی طارم، بهترین میوه زیتون را به کمک دستگاه سورتینگ انتخاب کرده و سپس طی فرایندی استاندارد با استفاده از دستگاه های پیشرفته پرس و روغن گیری شده که پس از تولید در انواع مختلف خوراکی و غیر خوراکی، به صورت بسته بندی های گوناگون روانه بازار شده تا مشتریان طبق نیاز خود انواع مختلف آن را به قیمت درب کارخانه و تولیدی خریداری نمایند.

کارخانه تولیدی روغن زیتون طبیعی طارم

نحوه تولید روغن زیتون

نحوه تولید روغن زیتون نحوه تولید روغن زیتون به دو روش خانگی و صنعتی انجام می شود که در واقع زمانی که روغن از میوه زیتون خارج شود به آن روغن زیتون می گویند و برای انجام این کار از لوازم مختلفی استفاده می شود اما نمونه های صنعتی آن از نوعی حلال شیمیایی همانند هگزان مورد استفاده قرار گرفته تا روغن آن به خوبی جداسازی شود.

قبل از هر چیزی زیتونها شسته شده و وارد دستگاه سورتینگ می گردد. این کار به منظور کاهش آلودگی و گرد و غبار موجود روی زیتون بوده که نمونه های ناسالم از سالم جداسازی می گردد تا طعم و بوی نامطبوع به روغن تولید شده را نبخشد. سپس این زیتون ها وارد وارد دستگاه پرس می‌شود که به وسیله فشار، زیتون روغن و آب را از هم جدا کرده و به خوبی روغن زیتون با کیفیت را تولید می کند.

در برخی روش‌های صنعتی دیگر زیتون ها به وسیله دستگاه مخلوط کن، خمیری شکل شده و سپس روی پلی پروپلین پهن می گردد که روی هم انباشته شده و تحت فشار قرار می گیرد تا مخلوط آب و روغن به خوبی از هم جدا شوند. در بخشی دیگر از فرآیند تولید، بسیاری از تولیدکنندگان از سانتریفیوژ و قیف های جداکننده استفاده می‌ کنند که بازدهی خوبی داشته و کاملاً تمیز و قابل اطمینان است.

البته لازم به ذکر است که بدانید این روغن ها با توجه به میزان اسید چرب آزاد و درجه خلوصیتی که دارند، دارای برچسب های مختلفی هستند و از لحاظ خالص بودن به ۹ درجه تقسیم بندی می شود.

خرید انواع روغن زیتون طبیعی طارم

خرید انواع روغن زیتون طبیعی طارم اگر قصد خرید و فروش روغن زیتون طبیعی دارید و می‌خواهید این محصول را از تولید کنندگان تهیه نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به فروشگاه روغن زیتون مراجعه کنید. این فروشگاه که با برترین برند های تولید کننده روغن زیتون در ارتباط است، مسیر ارتباط بین مشتری و تولید کننده را همواره کرده و به دلیل حذف واسطه ها توانسته محصولات را با قیمتی مناسب تر به فروش برساند.

در واقع این فروشگاه یکی از بزرگترین تامین کنندگان روغن زیتون در بازارهای داخلی و خارجی بوده که مورد تایید مشتریان ایرانی و خارجی بسیار زیادی است و روزانه بخش وسیعی از محصولات خود را به بازار کشور و خارج از آن عرضه می نماید.