روغن زیتون

مرکز فروش روغن زیتون 1 لیتری

مرکز فروش روغن زیتون 1 لیتری با ارائه این محصول در انواع مختلف، روغن زیتون را با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب، به صورت مستقیم و عمده در دسترس خریداران در سراسر کشور قرار می دهد. بهترین گزینه جهت تهیه این محصول خرید غیر حضوری و آنلاین می باشد که به دلیل حذف واسطه باعث می شود قیمت محصول با کاهش مناسب همراه بوده و خریدار بتواند روغن زیتون اصل و درجه یک را با قیمت مناسبی خریداری نماید.

مرکز فروش روغن زیتون 1 لیتری

انواع مختلف روغن زیتون

انواع مختلف روغن زیتون روغن زیتون از پرخاصیت ترین و پر مصرف ترین روغن های گیاهی است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به عنوان چاشنی در انواع سالاد و یا جهت پخت و پز کاربرد فراوانی دارد. روغن زیتون به صورت سنتی و صنتعی تولید می شود و دارای انواع مختلف می باشد که در زیر به آن ها اشاره می گردد.

  • روغن زیتون فرابکر: در تهیه روغن زیتون فرابکر از هیچ گونه مواد شیمیایی و حرارت استفاده نمی شود و تنها با پرس کردن میوه زیتون روغن آن استخراج می گردد، به همین دلیل کلیه خواص زیتون حفظ شده و روغن زیتون فرابکر سرشار از مواد معدنی، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد که برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند.
  • روغن زیتون بکر: این روغن نیز به وسیله پرس زیتون تولید شده و تحت حرارت و افزودن مواد شیمیایی قرار نمی گیرد. از نظر خواص کاملا شبیه به روغن زیتون فرابکر بوده و تنها تفاوتی که با آن دارد دارای طعم و بوی ملایم تری می باشد و نسبت به روغن زیتون فرابکر از درجه کیفی پایین تری برخوردار است.
  • روغن زیتون تصفیه شده: این روغن از تصفیه کردن روغن بکر تولید می شود به همین دلیل از خواص و سطح آنتی اکسیدانی پایین تری برخوردار است و طعم و عطر روغن زیتون فرابکر و بکر را ندارد.
  • روغن زیتون خالص: از ترکیب روغن زیتون بکر و روغن زیتون تصفیه شده تولید می شود و خواص، طعم و عطر آن به در صد روغن زیتون بکر آن بستگی دارد.
  • روغن زیتون سبک: این روغن زیتون بدون طعم و عطر می باشد و از ترکیب روغن زیتون تصفیه شده با سایر روغن های گیاهی تولید می گردد و از خواص زیتون برخوردار نمی باشد.

عرضه انواع روغن زیتون 1 لیتری

عرضه انواع روغن زیتون 1 لیتری عرضه انواع مختلف روغن زیتون بسته بندی ۱ لیتری توسط مرکز پخش این محصول باعث می شود خریداران با توجه به سلیقه و نیاز خود قادر به تهیه روغن زیتون با درجه کیفی بالا بوده و این محصول را به صورت عمده و غیرحضوری خریداری نمایند.

مرکز پخش روغن زیتون عمده جهت فراهم نمودن رفاه حال خریداران کلیه محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. خریداران می توانند با مراجعه به سایت و بررسی انواع روغن زیتون، ضمن مشاوره با کارشناسان فروش و کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

نوشته های مشابه