روغن زیتون خوراکی

مرکز فروش روغن زیتون خوراکی در تهران

روغن زیتون از محصولاتی می باشد که در دو نوع خوراکی و غیرخوراکی وجود دارد. مرکز فروش روغن زیتون خوراکی در تهران، این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و ویژه در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد تا به راحتی بتوانید از فواید و خواص این محصول بهره ببرید. جهت خرید  بی دردسر و آسان این محصول می توانید از طریق همین وب سایت با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

مرکز فروش روغن زیتون خوراکی در تهران

مشخصات بهداشتی روغن زیتون خوراکی چیست؟

مشخصات بهداشتی روغن زیتون خوراکی چیست؟ روغن زیتون از میوه درخت زیتون به دست می آید که معمولاً با فشردن زیتون های کامل این روغن تهیه می‌ شود.  فرد می تواند هنگام پخت و پز از این روغن استفاده کند همچنین از روغن زیتون در مواد آرایشی بهداشتی، دارو، صابون و غیره استفاده می شود.
از مشخصات بهداشتی روغن زیتون می‌توان به روش تولید آن اشاره کرد که هیچ گونه فرآوری به جز  صاف کردن و جداسازی روی آن انجام نشود. روغن زیتون بهداشتی عطر و طعم دلپذیر دارد و در هنگام خوردن طعم تند و تیزی ندارد و بدون استفاده از حلال های شیمیایی می باشد. روغن زیتون که بهداشتی باشد بدون هیچ گونه ناخالصی، چوب، برگ می باشد و کاملاً شفاف و به رنگ زرد است.
روغن زیتون در انواع بسیار مختلفی وجود دارد و برخی از آن‌ها کیفیت خوبی ندارد. حتماً در هنگام خرید بطری روغن زیتون توجه کنید اگر واژه پرومیس روی آن درج شده باشد، یعنی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و خوراکی محسوب نمی شود همچنین باید مورد تایید سازمان وزارت دارو و غذا باشد که این برچسب باعث تضمین حفظ سلامت خانواده و جامعه می گردد.
روغن زیتون باعث سوخت و ساز بیشتر بدن می گردد و از بروز بیماریهای سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می کند و همچنین افرادی که مبتلا به بیماری افسردگی و اضطراب هستند با مصرف این روغن به راحتی می‌توانند این بیماری را کنترل کنند.
بیشتر روغن های مصرفی ما دارای ترکیباتی هستند که باعث کلسترول و قند بالا می گردد. روغن زیتون با کنترل کلسترول و چربی خون سطح چربی های مضر موجود در خون را کاهش می دهد و روغن زیتون یک گزینه عالی برای دستگاه گوارش می باشد و به تقویت آن نیز کمک می‌کند.

قیمت روز روغن زیتون خوراکی در ایران

قیمت روز روغن زیتون خوراکی در ایران قیمت روغن زیتون در ایران به میزان روغن، نوع بسته بندی، نوع خرید و شرکت تولید کننده بستگی دارد. برای کسب اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید به مرکز ما به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید. همچنین این وبسایت را برای خرید آسان طراحی کردیم تا خریداران گرامی به راحتی بتوانند این محصول را با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنند.

نوشته های مشابه