روغن زیتون

مرکز تولیدی روغن زیتون عمده با کیفیتی مناسب

روغن زیتون همیشه دارای بازار داغ و پر رونقی می باشد. برای خرید روغن زیتون عمده می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید.

مرکز تولیدی روغن زیتون عمده با کیفیتی مناسب

معرفی انواع روغن زیتون با کیفیت عالی

معرفی انواع روغن زیتون با کیفیت عالیاین روغنها زیتون به چندین گروه تقسیم می شوند:
روغن زیتون باکره
روغن زیتون تصفیه شده
روغن زیتون
روغن زیتون تخم مرغ
در مورد روغن زیتون باکره ، باید گفت ؛  روغن زیتون باکره روغنی است که از میوه های زیتون توسط سایر ابزارهای مکانیکی یا فیزیکی در شرایط خاص به ویژه از نظر دما که ماهیت آن تغییر نمی کند استخراج می شود و فقط با شستشو درمان می شود.” صاف یا جدا نشده است. روغن زیتون باکره به چند گروه تقسیم می شود:

1- روغن زیتون فوق العاده باکره: بهترین نوع روغن فوق العاده روغن زیتون باکره است. روغن فوق العاده روغن زیتون باکره دست اول است که معمولاً بدون استفاده از حلال های شیمیایی از بهترین و با کیفیت ترین میوه ها به دست می آید و دارای عطر و طعم بسیار مطبوعی است که به عنوان اکسیر سلامتی شناخته می شود. انتهای گلو احساس تلخی ، تیزی و وضوح را ایجاد می کند ، سپس طعم آن سبک و دلپذیر می شود.
حداکثر اسیدیته رایگان این روغن از نظر اسید اولئیک نباید از 0.8 گرم در 100 گرم روغن تجاوز کند.

2- روغن زیتون فوق العاده باکره
حداکثر اسیدیته رایگان این روغن از نظر اسید اولئیک نباید از 2 گرم در 100 گرم تجاوز کند.

3- روغن زیتون بکر معمولی
روغن زیتون معمولی در ایران به عنوان اسانس شناخته شده است و از نظر خاصیت آن هرگز به پای روغنهای قبلی نمی رسد و حداکثر اسیدیته رایگان این روغن از نظر اسید اولئیک نباید از 3.3 گرم در 100 گرم باشد.

4- روغن زیتون باکره
اسیدیته رایگان این روغن از نظر اسید اولئیک بیش از 3.3 گرم در 100 گرم است.

این روغن از میوه های ناسالم یا به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و حمل و نقل بدست می آید

قبل از مصرف باید تصفیه شود.
 در رابطه با روغن زیتون تصفیه شده ، اضافه کرد: “روغن زیتون تصفیه شده ، روغن زیتونی است که از عملیات تصفیه روغن زیتون بکر به دست می آید به گونه ای که باعث تغییر ساختار گلیسیرید اصلی نمی شود. در کشور ما به عنوان روغن بی بو شناخته می شود.” این نوع روغن بیشتر ترکیبات مفید زیتون را در حالی که از بین می رود و کیفیت بسیار پایین تری نسبت به سایر روغنهای اساسی زیتون از دست می دهد ، از دست می دهد.

اسید رایگان آن نباید بیش از 3 گرم در 100 گرم باشد. روغن زیتون خالص ترکیبی از روغن زیتون تصفیه شده با انواع روغن زیتون بکر است به طوری که اسید آزاد آن از 1 گرم در 100 گرم تجاوز نمی کند.”
روغن گل زیتون زیتون (روغن گلدان زیتون) توسط حلالها از روغن استخراج می شود (در طی مراحل مختلف شیمیایی ، بسیاری از حلال های هگزان به آن اضافه می شوند و سپس توسط روغن در دماهای بالا استخراج می شوند) یا سایر روشهای فیزیکی از خمیر زیتون..

خرید روغن زیتون عمده به صورت مستقیم

خرید روغن زیتون عمده به صورت مستقیمبرای خرید روغن زیتون عمده می توان به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید، خرید مستقیم به دلیل بدون واسطه  بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خریدار با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری می کند. خرید مستقیم برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

نوشته های مشابه