روغن زیتون

قیمت روغن زیتون نیم لیتری

روغن زیتون میوه درختی به همین نام است و در ابتدا در کشورهای مناطق مدیترانه به دست آمده و سپس از آنجا به سایر کشورهای جهان نیز صادر شده است. در حال حاضر مردم از روغن زیتون بهره های فراوانی برده و از تمامی خواص دارویی و درمانی آن بهرهمند می شوند. شایان ذکر است که این محصول در بسته بندی های مختلف ارائه می شود و روغن نیم لیتری آن دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر بسته بندی های آن می باشد.

قیمت روغن زیتون نیم لیتری

شیوه های مصرف روغن زیتون

شیوه های مصرف روغن زیتون حتماً شما نیز از فواید بی نظیری که روغن زیتون برای سلامتی انسان به همراه دارد اطلاعات زیادی دارید،  اما یکی از نکته های مهمی که در مورد این روغن با ارزش وجود دارد این است که طریقه مصرف آن را به درستی بدانیم و آن را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانیم.
برخی از متداول‌ترین شیوه‌های مصرف روغن زیتون:

  • اگر شما نیز برنج را به عنوان یکی از غذاهای اصلی روزانه خود مصرف می کنید، می توانید در هنگام پخت برنج به جای روغن معمولی از روغن زیتون اضافه استفاده نمایید، این کار نه تنها برنج را خوشبو می نماید، بلکه استفاده از آن هیچ گونه ضرری برای انسان به همراه ندارد.
  • بسیاری از افراد در سالادهای خود به جای سس مایونز از روغن زیتون استفاده می‌کنند، برای این کار شما می توانید مقدار روغن زیتون و آبلیمو را مخلوط کرده و سپس بر روی سالاد خود بریزید.
  • از روغن زیتون می توان برای تهیه سالاد الویه نیز استفاده کرد؛ به این صورت که کمی روغن زیتون، فلفل، نمک، آبلیمو و نعناع خشک شده را با هم مخلوط کرده و یک سس خوشمزه تهیه کرده و آن را در سالاد الویه خود به کار برده و از سرو آن لذت ببرید.

فروش عمده روغن زیتون نیم لیتری

فروش عمده روغن زیتون نیم لیتری با گذشت زمان مردم بیش از پیش با خواص موجود در روغن زیتون آشنا شده و همین امر موجب فروش عمده این محصول در اندازه‌های نیم لیتری، یک لیتری و یا حتی بسته بندی های بزرگتر شده است.
خوشبختانه ماندگاری روغن زیتون بالاست و اگر آن را در محیط خشک و خنک و در یک ظرف در بسته قرار دهید، مدت زمان نگهداری آن افزایش پیدا کرده و شما می توانید همواره از آن استفاده کنید و به درمان بسیاری از مشکلات جسمی خود بپردازید.
بسیاری از از افرادی که دچار مشکلات افسردگی، بیماری های قلبی و کلسترول هستند، روغن زیتون را در قوطی های بزرگ تر خریداری کرده و به عنوان جایگزین کامل روغن معمولی مصرف کرده و به نتایج درخشانی دست پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه