روغن زیتون خالص

قیمت روغن زیتون خالص در بازار تهران

قیمت روغن زیتون خالص

قیمت روغن زیتون خالص و مرغوب در فصول مختلف سال با در نظر گرفتن زمان برداشت زیتون های روغنی و فصل روغنکشی و میزان موجودی در بازار، همواره در حال نوسان و تغییر است.

برای مثال در اوایل فصل روغنکشی( اواخر پاییز و اوایل زمستان) که همه زیتون های روغنی برداشت شده و روغنکشی می شوند، با توجه به اینکه میزان روغن زیتونی که روانه بازار می شود رو به افزایش است، معمولا قیمت آن کاهش می یابد.

از طرفی با کم شدن میزان عرضه و افزاش تقاضا بالطبع قیمت آن افزایش می یابد. البته بدیهی است که این قانون نوسان قیمت با افزایش و کاهش میزان تقاضا و عرضه در بازار، برای هر جنس و کالایی صدق می کند.

 

خواص روغن زیتون

 

روغن زیتون خواص بیشماری دارد. برای مثال فشار خون را کاهش می دهد. باعث پایین آمدن سطح کلسترول بد خون و افزایش سطح خوب آن می شود. برای بهبود دیابت بسیار مفید است.
البته خالی از لطف نیست که بدانیم این روغن شگفت انگیز نه تنها برای ارگان های داخلی و سیستم درونی بدن بسیار مفید است، بلکه برای سلامت و شادابی پوست و مو نیز نقش مهمی ایفا می کند.

اگر در پی خرید روغن زیتون باکیفیت در بازار تهران و یا سایر استان های کشور هستید، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید تا انواع روغن زیتون مرغوب ایرانی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و ثابت در طول سال، در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

نوشته های مشابه