روغن زیتون غیر خوراکی

فروش ویژه روغن زیتون غیر خوراکی

امروزه به وفور می توان انواع روغن زیتون  را یافت. فروش ویژه روغن زیتون ، در بازار با قیمت خوبی انجام می گیرد. یکی از انواع این روغن ها، روغن زیتون غیر خوراکی می باشد. این نوع روغن زیتون، نیز امروزه روز به روز به  مشتریان خود می افزاید زیرا این روغن زیتون، دارای کاربرد های زیادی است. مرکز فروش ویژه روغن زیتون غیر خوراکی، را می توان در بازار های مراکز شهرها یافت.  

فروش ویژه روغن زیتون غیر خوراکی

3 کاربرد مهم روغن زیتون غیر خوراکی

3 کاربرد مهم روغن زیتون غیر خوراکی روغن زیتون، یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین روغن های گیاهی می باشد که مصرف آن فواید خوبی برای سلامتی دارد. اما ویژگی های این روغن، محدود به خوراکی نمی باشد بلکه کاربردهای غیر خوراکی زیادی نیز دارد از کاربرد های غیر خوراکی این محصول می توان سه مورد را نام برد: 

1. نرم کننده مو

اگر موهای خشک و شکسته ای دارید می توانید از روغن ها و کرم هایی که در آن از روغن زیتون استفاده شده است استفاده بنمایید. برای استفاده از این نرم کننده ها کافی است نیم فنجان از آن را حرارت دهید و سپس به موهایتان بزنید پس از گذشت نیم ساعت موها را باز کنید و از نرمی موهای خود لذت ببرید.

2. برطرف کردن آکنه

شاید استفاده از روغن برای درمان جوش و آکنه های بدن عجیب برسد اما بسیاری از پزشکان در استفاده از روغن زیتون برای درمان جوش و آکنه هم نظر می باشند. چهار قاشق غذاخوری نمک را با سه قاشق غذا خوری روغن زیتون قاطی و مخلوط نمایید و با آن یک خمیر بسازید. خمیر را به صورت خود بزنید. یک یا دو دقیقه صبر بنمایید و سپس صورت خودرا با شوینده خود بشویید. این کار را به مدت یک هفته پشت سر هم انجام دهید و بعد از آن هفته ای دو سه بار انجام دهید. تاثیر شکفت انگیز آن را به چشم خود خواهید دید.

3. جایگزینی برای کرم های اصلاح بدن

روغن زیتون  را می توانید جایگزینی مناسب برای کرم های اصلاح بدن بدانید.فقط کافی است این روغن را به بدن خود بمالید و شروع به اصلاح موهای زاید بدن خود کنید. این روغن حرکت تیغ را روی بدن آسان تر می نماید. بعد از استفاده از روغن زیتون، مشتری دایمی استفاده کننده از این روغن می شوید.

خرید روغن زیتون بسته بندی

خرید روغن زیتون بسته بندی خرید روغن زیتون بسته بندی رامی توان از مرکز خرید اصلی این روغن انجام داد. عرضه روغن زیتون در انواع مختلف در بازار موجود می باشد. خرید روغن زیتون ارزان از بازار های مرکزی انجام پذیر است. روغن زیتون بسته بندی، نیز امروزه روز به روز به بر مشتریان خود می افزاید زیرا روغن زیتون دارای کاربرد زیادی می باشد. مرکز خرید روغن زیتون ارزان، در بازار های مرکزی استان ها می باشد. می توان این روغن ها را، از فروشگاه های اینترنتی، نیز خریداری نمود. روغن زیتون بسته بندی، قیمت روغن زیتون خوبی را برای شما رقم خواهد زد. خرید روغن زیتون بسته بندی نیز در حمل و نقل این محصول کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه