روغن زیتون بکر

فروش ویژه روغن زیتون بکر 250 گرمی

روغن ها یکی از خوراکی هایی به شمار می روند که نیاز بدن انسانهاست و نمی توان آن را از وعده های غذایی حذف کرد. روغن زیتون بکر 250 گرمی سرشار از ویتامین های A ،D، و E می باشد و در دسته ی روغن زیتون بودار قرار می گیرد زیرا این روغن با استفاده از روش های مکانیکی و قبل از عملیات فرآوری از دانه ی زیتون گرفته می شود.

فروش ویژه روغن زیتون بکر 250 گرمی

دسته بندی انواع روغن زیتون بکر

دسته بندی انواع روغن زیتون بکر روغن زیتون بکر در واقع به روغن زیتونی گفته می شود که بدون استفاده از مواد شیمیایی و گرما بدست می آید بنابراین تمامی خواص زیتون در آن حفظ می شود و می تواند به عنوان بهترین نوع روغن در سبد غذایی به شمار رود. در این نوع روغن زیتون طعم و مزه ی دانه ی زیتون به صورت کامل مشهود است. انواع روغن زیتون بکر به دو نوع بکر و فرابکر دسته بندی می شود. روغن زیتون فرابکر به روغنی می گویند که بعد از اینکه دانه ی زیتون را پرس کردند طی 24 ساعت روغن آن را بگیرند.

روغن زیتون بکر و فرابکر هر دو به صورت طبیعی بدست می آیند اما روغن فرابکر از خواص، طعم و و بوی مشهود تری برخوردار است بنابراین از بهترین نوع این روغن ها می باشد. از طرفی روغن زیتون بکر برای سرخ کردن و انواع غذاهای سرد مناسب می باشد. به صورت کلی می توان گفت که هر کدام از این روغن ها دارای خواصی منحصر به فرد هستند و برای استفاده بسیار مناسب تر از روغن های تصفیه شده می باشند.

 

قیمت نهایی روغن زیتون بکر 250 گرمی

قیمت نهایی روغن زیتون بکر 250 گرمی روغن زیتون بکر یکی از روغن های زیتونی محسوب می شود که برای پخت و پز با حرارت ملایم مناسب است البته که مهم ترین کاربرد این روغن در سالاد و غذاهای مختلف می باشد. به دلیل اینکه روغن زیتون بکر دارای ویژگی های منحصر به فردی است و ترکیبات بسیار مفیدی دارد، فروش بالایی نسبت به روغن های مشابه داشته و قیمت روغن زیتون بکر نیز نسبت به آنها مناسب تر است.

این روغن زیتون با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد که نوع بسته بندی و کیفیت آن نقش بسیار زیادی در قیمت آن نیز دارد و این عوامل تعیین کننده ی قیمت آن می باشد. این روغن به صورت اینترنتی و غیر حضوری در سایت ما به فروش می رسد که مشتریان عزیز می توانند با صرف هزینه و زمان کمتر بهترین خرید را انجام دهند و برای اطلاع از قیمت ها می توانند با ما در تماس باشند.

 

نوشته های مشابه