روغن زیتون

فروش مستقیم روغن زیتون فله در بازار های داخلی

روغن زیتون خوراکی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز برای بدن می باشد. این محصول در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین و مرغوب ترین زیتون ها تولید و ارائه می شود. رستوران داران و شرکت های بازرگانی از جمله خریداران روغن زیتون فله می باشند. این محصول به دلیل خواص فراوان مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است و در داخل و خارج از کشور از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

فروش مستقیم روغن زیتون فله در بازار های داخلی

تولید روغن زیتون به صورت فله ای

تولید روغن زیتون به صورت فله ایتولید روغن زیتون در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین و مرغوب ترین زیتون ها و به وسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود که در آزمایشگاه های مجهز از نظر کیفیت و سلامت مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده برسد.

روغن زیتون دارای انواع و اقسام مختلفی است که کاربرد و استفاده های متنوعی دارد. از انواع این محصول می توان به روغن زیتون خوراکی، روغن زیتون مالشی و روغن زیتون صنعتی اشاره نمود که هر کدام ار آن ها دارای ویزگی ها متفاوتی هستند که عبارت است از: روغن خوراکی هیچ بویی ندارد ولی روغن مالشی بوی و عطر بسیار زیادی دارد همچنین روغن خوراکی در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و در پخت انواع غذاها و سالادها استفاده می شود در حالی که روغن مالشی برای ماساژ بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید روغن ارگانیک از زیتون هایی استفاده می شود که به صورت طبیعی رشد نموده باشند و برای پرورش آن ها از هیچ گونه سم و آفت کش و ماده شیمیایی استفاده نشده باشد و در تهیه روغن نیز از مواد افزودنی استفاده نمی شود و به صورت کاملا طبیعی و سالم تهیه می گردد که این محصول دارای قیمت بالاتری نسبت به روغن های دیگر می باشد.

قیمت روغن فله  و عمده بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی این محصول می باشد. عوامل زیادی بر قیمت روغن زیتون تأثیرگذار می باشند که می توان به نوع، کاربرد این محصول، کیفیت، روش تولید، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، نوع عرضه و تقاضا و … اشاره نمود.

کاربرد روغن زیتون طبیعی در طب پزشکی

کاربرد روغن زیتون طبیعی در طب پزشکیامروزه روغن زیتون به دلیل خواص و ویژگی های فراوان کاربرد زیادی در بسیاری از مراکز دارد و در طب پزشکی نیز برای تهیه انواع کرم ها و محصولات آرایشی و بهداشتی از این روغن پرخاصیت استفاده می کنند. از خواص و کاربرد روغن زیتون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  روغن زیتون در بسیاری از محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست از جمله صابون، لوسیون و … وجود دارد.
  • به عنوان مرطوب کننده پوست مورد استفاده قرار می گیرد و در تهیه انواع کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب از این روغن استفاده می کنند.
  • به عنوان ماسک صورت کاربرد زیادی دارد و در درمان چین و چروک های پوست مؤثر می باشد.
  • دارای خاصیت ضد باکتریایی است.

روغن زیتون در کاهش کلسترول خون مؤثر می باشد همچنین قند خون را کنترل و تنظیم می کند. به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از بسیاری از سرطان ها پیشگیری نموده و در تسکین دردهای روماتیسمی مفید است همچنین در تقویت لثه و حافظه نیز تأثیر زیادی دارد. در هنگام خرید روغن زیتون اصل به استاندارد بودن، برند و شرکت تولید کننده
و تاریخ تولید و انقضاء و سایر مشخصات درج شده روی بسته بندی دقت نمایید و
باید نشان سیب سلامت داشته باشد.

نمایندگی خرید زیتون و روغن زیتون در بازار

نمایندگی خرید زیتون و روغن زیتون در بازارنمایندگی خرید روغن زیتون را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید پیدا نمایید. یکی از مراکز خرید و فروش انواع روغن زیتون درجه یک، همین شرکت می باشد که این محصول را با قیمت مناسب و با برند معتبر و صاحب نام به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه