روغن زیتون صنعتی

فروش روغن زیتون صنعتی به صورت عمده

فروش روغن زیتون صنعتی به صورت عمده به کشورهای همسایه، هرساله موجب سود آوری بالایی برای کشور می شود. روغن زیتون های صنعتی دارای قیمت مناسب تری نسبت به نوع خانگی آن دارند. روغن زیتون صنعتی جزء روغن های غیر خوراکی بوده است که بیشتر در صنعت آرایشی و بهداشتی کاربردهای فراوانی دارد.

از روغن زیتون صنعتی اکثرا کارخانه های تولید لوازم بهداشتی،  در تولید انواع شامپو برای موها و همچنین صابون استفاده می کنند. 

فروش روغن زیتون صنعتی به صورت عمده

موارد مصرف روغن زیتون صنعتی

موارد مصرف روغن زیتون صنعتی شاید شما فکر کنید که روغن زیتون فقط در آشپزی کاربرد دارد، اما موارد مصرف روغن زیتون صنعتی بسیار زیاد است. از جمله این که برای تمیز کردن پوست و مو و همچنین تمیز کردن مبلمان منزل می‌توان از این روغن استفاده کرد. هنگامی که روغن زیتون روی چوب های مبلمان مالیده می شود موجب می شود که، سطح چوب همیشه براق بماند و شکل اولیه خود را حفظ نماید.

از خاصیت های بی شمار این روغن ها برای پوست این است که جای جوش و آکنه را از روی صورت محو می‌کند، همچنین استفاده از آن برای موهای خشک و شکننده بسیار مفید است و موجب می گردد که موهای سالم و براقی داشته باشید.

جالب است بدانید که روغن زیتون طبیعی از خود زیتون  گرفته می شود اما نوع صنعتی آن از تفاله های زیتون تهیه می گردد، به همین علت از کیفیت پایین تری برخوردار است. امروزه واردات این محصول بسیار زیاد شده که بیش تر این روغن های وارداتی مرغوبیت ندارند و بیش تر در تهیه محصولات آرایشی از آن استفاده می کنند.

قیمت روغن زیتون صنعتی در این سایت برای فروش بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید آن در بازار است. روغن زیتون صنعتی با قیمت های متفاوتی در بازار موجود می باشد،  اما امروزه افراد سودجو برندهای بی کیفیت این محصول را وارد نموده اند بنابراین باید به هنگام خرید به مشخصات روی شیشه روغن زیتون توجه کنید.

تفاوت روغن زیتون صنعتی با روغن زیتون طبیعی

تفاوت روغن زیتون صنعتی با روغن زیتون طبیعیاز جمله تفاوت روغن زیتون صنعتی با روغن زیتون طبیعی این است که روغن زیتون صنعتی،  بیش تر در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین در باشگاه‌های ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرند،  اما روغن زیتون طبیعی بیشتر به صورت خوراکی استفاده می گردد و خاصیت های بسیاری برای بدن افراد دارد از جمله این خاصیت ها برطرف کردن یبوست می باشد سیستم گوارشی را پاکسازی می کند.

از دیگر تفاوت  های این دو روغن با یکدیگر این است که روغن زیتونی که به صورت صنعتی تولید می گردد دارای رنگ سبز پررنگ می باشد اما نوع طبیعی این  محصول رنگ مایل به زرد دارد.

از خواص روغن های صنعتی که در لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد این است که چین و چروک های پوستی را از بین می برد و موجب شفافیت و صافی پوست صورت می گردد.  همچنین این روغن ها بیماری های  پوستی مانند اگزما  را درمان می‌کنند.

شرکت  تولید این محصول با تولید انبوه در طی سال های اخیر توانسته است که این روغن ها  را به دیگر کشورهای همسایه نیز صادر نماید و موجب سودآوری بالایی برای کشورمان گردد.

راهنمای خرید روغن زیتون صنعتی با نازلترین قیمت

راهنمای خرید روغن زیتون صنعتی با نازلترین قیمتراهنمای خرید روغن زیتون صنعتی با نازلترین قیمت بر روی سایت ما قرار گرفته است که شما با مطالعه این راهنما می توانید، بهترین نوع روغن زیتون را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است، امروزه انواع تقلبی این محصول در بازار بسیار زیاد شده است. بنابراین به هنگام خرید باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظر حتما دارای برند معتبری باشد و از نمایندگی پخش انواع روغن زیتون خریداری شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت که روغن هایی که در کشور ما تولید می گردند، جزء بهترین روغن های موجود در جهان بوده که در تمامی کشورها و طرفداران بسیاری دارد. دلیلش هم این است که به خاطر کشت بسیار این درخت و برداشت زیاد این محصول، امروزه شرکت های زیادی به کار روغن گیری زیتون مشغول می باشند.

نوشته های مشابه