روغن زیتون

فروشگاه روغن زیتون اصل ایرانی رویال

روغن زیتون خواص خوراکی و درمانی فراوانی دارد و در منابع مختلف طبی یا آشپزی نام آن آورده شده است؛ روغن زیتون اصل ایرانی رویال از بهترین نمونه ها در بازار به شمار می آید که در فروشگاه های مختلف مواد غذایی به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروشگاه روغن زیتون اصل ایرانی رویال

مقایسه روغن زیتون اصل ایرانی با خارجی

مقایسه روغن زیتون اصل ایرانی با خارجی در استان های فارس، قزوین، زنجان، گیلان و گلستان، بخش عمده ای از زیتون کشور تولید می شود که البته پاسخگوی نیاز بازار نیست و واردات این محصول نیز به شکل گسترده ای انجام می گیرد و به همین علت قیمت آن در بازار، تحت تأثیر نرخ ارز افزایش چشمگیری پیدا می کند.

برای مقایسه کیفیت روغن زیتون های اصل ایرانی و خارجی باید از ویژگی های این محصول آگاهی کاملی داشته باشید؛ در ادامه به برخی از خصوصیات روغن زیتون مرغوب اشاره خواهیم کرد.

روغن زیتونی که از کیفیت مطلوب برخوردار باشد بوی میوه زیتون می دهد؛ مزه روغن زیتون اصل به گونه ای است که در ابتدای زبان حس شیرینی و در انتهای آن تا حدود 10 الی 50 ثانیه احساس تلخی و سوزش به شما دست خواهد داد.

هر چه رنگ روغن زیتون کمرنگ ‌تر باشد یعنی بیشتر تصفیه شده و در نتیجه ارزش غذایی کمتری دارد و از طرفی مقاومت حرارتی آن بیشتر است پس برای پخت‌ و پز یا سرخ کردن نیز مناسب تر می باشد.

تهیه روغن زیتون اصل ایرانی در فروشگاه ها

تهیه روغن زیتون اصل ایرانی در فروشگاه ها تهیه روغن زیتون اصل ایرانی به صورت عمده و جزئی در فروشگاه های مختلف و با قیمت های مناسب قابل انجام است؛ شما می توانید انواع بسته بندی های روغن زیتون را در همین مرکز مشاهده کنید و پس از انتخاب مناسب ترین محصول از لحاظ قیمت و کیفیت، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

قیمت روغن زیتون در فروشگاه های مختلف وابسته به میزان سفارش مشتری، متغیر می باشد و هر چه مقدار بیشتری سفارش داده شود قیمت هر لیتر برای مصرف کننده نیز پایین تر خواهد بود.

به طور کلی پنج نوع زیتون در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت و نحوه تولید مخصوص به خود را دارند که برخی از ویژگی های آنها را در ادامه بیان کرده ایم:

  1. روغن زیتون بکر: فرآیند تولید این روغن شامل شست و شو، صاف کردن و سانتریفیوژ روی دانه ها می باشد که از طریق مکانیکی انجام می گیرد.
  2. روغن زیتون فرابکر: تولید این روغن مشابه روغن زیتون بکر است و تفاوت آن در مقدار اسیدیته می باشد.
  3. روغن زیتون تصفیه شده: نوعی روغن زیتون بکر که تغییری در ساختار گلیسیریدی آن به وجود نیامده است.
  4. روغن زیتون ترکیبی: از ترکیب روغن زیتون با روغن های گیاهی دیگر به وجود می آید.
  5. روغن تفاله زیتون: از استخراج تفاله های زیتون به دست می آید و قابلیت مصرف خوراکی ندارد.

نوشته های مشابه