روغن زیتون بکر

فروشندگان بزرگ روغن زیتون بکر درجه یک

روغن زیتون از فراورده های غذایی با ارزشی است که حاصل روغن گیری دانه های زیتون است. در جوار باغات زیتون کارخانه هایی به منظور روغن گیری از آن احداث می شود تا از هزینه های جانبی تا حد امکان کاسته شود. فروشندگان روغن زیتون بکر درجه یک با این مبادی تولید کننده مستقیما در ارتباط بوده و محصول تازه و مرغوب را به بازار عرضه می نمایند. فروشندگان بزرگ توانایی فروش عمده و توزیع روغن زیتون به سراسر کشور را دارا هستند.

فروشندگان بزرگ روغن زیتون بکر درجه یک

کاربرد روغن زیتون خوراکی در آشپزی

کاربرد روغن زیتون خوراکی در آشپزی روغن زیتون از دیر باز مصرف زیادی در آشپزی سنتی و قدیمی داشته است و این امر مختص به ایران نبوده و در تمامی دنیا روغن زیتون به عنوان یکی از مواد اولیه طلایی برای آشپزی شناخته می شود. اما باید توجه نمایید که روغن زیتون بکر با روغن زیتون خوراکی متفاوت است. نوع بکر روغن زیتون کمی تلخ تر است و هیچ گونه عمل فراوری بر روی آن صورت نگرفته است و ممکن است مطابق ذائقه بسیاری از مردم نباشد.

روغن زیتون خوراکی را نباید حرارت داد. حرارت مستقیم و زیاد باعث سوختن و تغییر ماهیت آن می شود. روغن خوراکی را می توانید پس از پخت به انواع غذا اضافه نمایید. همچنین می توانید از حرارت ملایم برای پخت بهره بگیرید. انواع سالاد با افزودن روغن زیتون طعمی عالی و خوش مزه خواهند یافت. در مواد اولیه برای مرینت انواع مختلف گوشت روغن زیتون نیز وجود دارد. روغن زیتون سبب نرم شدن و ترد شدن گوشت می شود.

در ساندویچ ها می توان به جای سس های چرب از روغن زیتون استفاده نمود. ترکیب روغن زیتون با سیر طعمی فوق العاده به وجود می اورد که بر روی نان تست نیز عالی است. ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد اما به کار بردن روغن زیتون خصوصا نوع بدون بو آن در انواع کیک و کاپ کیک نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت کافی ست امتحان کنید.

تامین کنندگان روغن زیتون بکر درجه یک

تامین کنندگان روغن زیتون بکر درجه یک روغن زیتون بکر درجه یک از مراکز تولید آن به شکل کلی و در ظروف پلاستیکی بزرگ خریداری شده و تامین کنندگان عمده وظیفه توزیع و پخش ان را به عهده خواهند داشت. توزیع انواع روغن زیتون به شکل بسته بندی و در شیشه های بهداشتی و پلمب محصول کارخانه جات صنایع غذایی در تمامی فروشگاه ها موجود است. شرکت های توزیع کننده سفارشات انواع روغن زیتون در حجم های بزرگ را در اسرع وقت تامین نموده و پاسخگوی نیاز مشتریان است. این مراکز عموما علاوه بر دفاتر حضوری دارای سایت های مجاز نیز می باشند که 24 ساعته در خدمت مراجعین قرار دارند.

نوشته های مشابه