روغن زیتون فرابکر

فروشنده عمده روغن زیتون فرابکر ارگانیک درجه یک

روغن زیتون فرابکر ارگانیک یکی از پر فروش ترین روغن ها می باشد. همیشه بازار پر رونق و داغی داشته است. شما برای خرید  روغن زیتون فرابکر می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید.

فروشنده عمده روغن زیتون فرابکر ارگانیک درجه یک

اطلاعاتی درباره روغن زیتون فرابکر درجه یک

اطلاعاتی درباره روغن زیتون فرابکر درجه یک  روغن زیتون فرابکر درجه یک؛ روغن زیتون فرابکر یا روغن زیتون فوق العاده باکره تصفیه نشده و یکی از بهترین انواع روغن زیتون است. روش استخراج روغن زیتون این روغن، طعم واقعی زیتون است، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در روغن زیتون در این روغن فراوان است.

روغن زیتون نسبت به سایر انواع روغن زیتون دارای اسید اولئیک کمتری است (اسید اولئیک بیش از 1 درصد نیست) و این روغن با استفاده از مواد شیمیایی و فرآیندهای حرارتی تغییر نکرده است. به رنگ سبز طلایی است و طعم دیگری دارد. طعم با ادویه ملایم به پایان می رسد. این نوع روغن پیشنهاد خوبی برای تهیه سس ها و غذاهای سرد است.

چگونه می توان در روغن زیتون فرابکر اصل را شناخت؟
روی بسته بندی روغن زیتون توجه داشته باشید. روغن زیتون  فرابکر یا روغن فوق فرابکر نوعی روغن تصفیه نشده است. روغن ها به دو گروه تصفیه شده و غیر تصفیه شده تقسیم می شوند. روغن زیتون تصفیه نشده خالص اما خیلی قوی نیست. اما پس از پالایش، لذت بخش تر می شود و نواقص آن از بین می رود، بنابراین بیشتر فروخته می شود. روغن زیتون تصفیه شده دارای طعم و بو نیست و عطر و طعم بسیار کمی دارد.

اما روغن زیتون تصفیه نشده دارای طعم و عطر قوی است. همچنین روغن زیتون تصفیه شده تلخ نیست، اما روغن زیتون تصفیه نشده کمی طعم تلخ دارد. می توانید ظاهر روغن زیتون فوق العاده باکره را ببینید. روغن زیتون فوق العاده باکره رنگ تیره تری دارد. در حالی که روغن زیتون معمولی روشن تر و درخشان تر است.

اگرچه روغن زیتون تصفیه شده از نظر ظاهری و روغن کاری ممکن است برای بعضی از افراد جذابیت بیشتری داشته باشد، اما باید توجه داشت که روغن زیتون تصفیه نشده و باکره حاوی آنتی اکسیدان های بیشتر و ضد التهاب های قوی تری است و این باعث می شود آن را به غذایی خاص تبدیل کنید. این برای اهداف درمانی و بهداشتی بی نظیر و موثرتر است.

حقایق تغذیه ای روغن فرابکر که میزان ویتامین های محلول در چربی در روغن زیتون باکره نسبت به سایر روغن های زیتون بیشتر است. این روغن همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری است. محتوای غذایی 100 گرم روغن زیتون فوق العاده باکره به شرح زیر است:

1. 8.13٪ چربی اشباع

2. 73٪ چربی اشباع نشده (که اساساً اسید اولئیک است).

3. امگا 6: 7.9٪

4- امگا 3: 76.0٪

5- ویتامین E: 72٪ از نیاز روزانه

6. ویتامین K: 75٪ از نیاز روزانه

جلوگیری از بیماری های مزمن با روغن زیتون باکره

کارشناسان معتقدند که التهاب مزمن عامل اصلی بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان ، سندرم متابولیک ، دیابت ، آلزایمر و آرتروز است. روغن زیتون ضد التهاب است. این امر به این دلیل است که شواهد کافی وجود دارد که نشان می دهد اسید اولئیک ، که به طور عمده در روغن زیتون یافت می شود ، علائم عفونت هایی مانند پروتئین واکنش C را کاهش می دهد. به همین دلیل ، مصرف مداوم روغن زیتون می تواند از بروز التهاب و مزمن جلوگیری کرده و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد.

کاهش بیماریهای قلبی عروقی
روغن زیتون فوق العاده باکره به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب اشباع نشده ، امگا 3 ، ویتامین K و ویتامین E باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی می شود. این مواد مغذی با کاهش التهاب ، کاهش کلسترول مضر ، کاهش فشار خون ، کاهش لخته های خون و بهبود عملکرد لایه های عروق خونی ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.

راه های خرید روغن زیتون فرابکر ارگانیک

راه های خرید روغن زیتون فرابکر ارگانیک برای خرید روغن زیتون درجه یک مراکز حضوری و اینترنتی مستقیم بسیاری وجود دارد. شما با خرید مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و صرفه می باشد خریدار با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریدار می کند. خرید مستقیم برای خریدار بسیار ارزان قیمت و از نظر اقتصادی بسیار سود آور می باشد. خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند.