روغن زیتون

فروشنده روغن زیتون درجه یک رودبار

زیتون میوه ای بسیار پرطرفدار بوده و طعم آن خوشایند بیشتر افراد است . زیتون به دو صورت سبز و سیاه وجود دارد و مصرف آن برای سلامتی چشم و بینایی ، تامین آنتی اکسیدان ، تقویت گلبول های قرمز خون ، سلامت گوارش ، کاهش سلول های سرطانی ، مبارزه با سرطان روده ، تسکین درد مفاصل ، تولید کلاژن ، ضد التهاب ، ضد بیماری های قلبی ، کاهش فشار خون ،قند خون و کلسترول ، تقویت موها و حافظه ، لاغری و کنترل اشتها و …. مفید است . با فشردن و خورد کردن زیتون توسط دستگاه روغن زیتون به دست می آید . روغن زیتون درجه یک رودبار یکی از بهترین هاست .

فروشنده روغن زیتون درجه یک رودبار

معرفی انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی

معرفی انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی روغن زیتون یک روغن گیاهی پرطرفدار است که طعم خوبی داشته و ب دلیل داشتن امگا ۹ برای سلامت بدن مفید است . روغن زیتون بکر یا همان فراوری نشده به ۴ گروه تقسیم می شود :

روغن زیتون فرابکر که از بهترین نوع زیتون و بدون دخالت حلال های شیمیایی به دست می آید و به نام اکسیر سلامت معروف است.

روغن زیتون بکر درجه ۱

روغن زیتون بکر معمولی که به روغن زیتون بودار معروف است . 

روغن زیتون بکر لامپانت که از میوه های ناسالم تولید شده و یا حمل و نقل و شرایط نگهداری غلط باعث نا مناسب بودن این نوع روغن زیتون شده و حتما بایدقبل از مصرف تصفیه شود . 

روغن زیتون های بی بو در مدت زمانی که بی بو می شوند ترکیبات مفید زیتون را از دست می دهند پس مصرف روغن زیتون با بو بهتر است .

راه های خرید روغن زیتون درجه یک رودبار

راه های خرید روغن زیتون درجه یک رودبار رودبار مهد بهترین ها از انواع روغن زیتون های بکر و باکیفیت است.در تهیه ی روغن زیتون از درختان کهنسال رودبار استفاده می شود.

در هنگام خرید روغن زیتون حتما به اصل یا تقلبی بودن آن باید توجه شود . 

در هنگام خرید روغن زیتون و تشخیص اصل و یا تقلبی بودن آن از حس چشایی و بویایی میتوان کمک گرفت . طعم روغن زیتون اصل تلخ و گزنده است البته باید به آرم و نماد وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو توجه کرد .

با گشت ساده در بین سایت های معتبر میتوان فروشگاه اینترنتی روغن زیتون را پیدا کرده و مقدار روغن زیتون لازم مصرفی خود را به صورت اینترنتی و تحویل درب منزل خریداری کرد .

از بین اشکال مختلف فرابکر ، بکر ، معمولی ، تصفیه شده و پومیس روغن زیتون مورد آخر یا پومیس نامرغوب و بی کیفیت است .

 کیفیت ، برند تولید کننده ، خرید حضوری یا اینترنتی ، خرید عمده یا جزئی ، خرید فله ای یا بسته بندی و … از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت روغن زیتون هستند .

نوشته های مشابه