روغن زیتون فرابکر

عرضه کننده روغن زیتون فوق بکر

عرضه کننده روغن زیتون فوق بکر با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در بازار انجام می شود. قیمت این روغن ها بسیار مناسب تر از سطح بازار می باشد. چرا که از قیمت های عمده فروشی بهره می گیرد، همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل اعتمادتر است.

خرید از دلالان و افراد نامعتبر می تواند شما را با روغن های تقلبی مواجه سازد پس بهتر است از عرضه کنندگان معتبر تهیه نمایید.

عرضه کننده روغن زیتون فوق بکر

روغن زیتون بکر به چه روغنی گفته می شود؟

روغن زیتون بکر به چه روغنی گفته می شود؟روغن زیتون بکر به روغن گفته می‌شود که توسط ماده شیمیایی یا حرارت از میوه زیتون خارج نشده است، بلکه از روش های سالم تر و ایمن تری برای خروج این روغن استفاده شده است. لازم به ذکر است از آنجایی که این روند به صورت حرارت دیده نمی باشد. پس روغن مورد نظر ما سرشار از ویتامین‌ها و مواد با خاصیت می باشد.

تفاوت این روغن با روغن فرابکر در میزان اسید اوریک می باشد. اسید اوریک در روغن فرابکر کمتر از روغن بکر می باشد. از طرف دیگر روغن بکر لذت بیشتری نسبت به روغن فرابکر  دارد. روغن فرابکر رنگی سبز دارد و بسیار به رنگ طبیعی میوه زیتون نزدیک است، چرا که حرارت ندیده و رنگ و مزه آن تغییر خاصی پیدا نکرده است. از این روغن می توان برای پخت های سرد با دماهای پایین استفاده کرد.

موارد منع مصرف روغن زیتون

موارد منع مصرف روغن زیتونموارد عدم مصرف روغن زیتون به شرح زیر می باشد:

روغن زیتون در صورت که تحت تاثیر دمای زیاد قرار بگیرد بسیار مضر است و دچار آسیب به قلب می شود. برای استفاده از روغن زیتون می بایست فقط در دماهای پایین یا در موارد پخت سریع از آن استفاده کنید، همچنین می توانید در مراحل پایانی غذا که باید روی آن روغن بریزید، از این روغن زیتون استفاده کنید. چون در صورتی که روغن زیتون بکر در دمای ۳۲۰ درجه فارنهایت و همچنین روغن زیتون فوق بکر در دمای ۴۲۰ درجه فارنهایت قرار بگیرد، می‌تواند آسیب‌هایی را به قلب وارد سازد.

همچنین در صورتی که در دماهای بالا قرار بگیرد خاصیت های فوق العاده اش مثل امگا ۳ و آنتی اکسیدان‌ ها را از دست می دهد. در صورتی که این روغن را به خاطر فواید گسترده اش خریداری نموده اید، بدانید که اگر در دمای بالا آن را قرار دهید، تمام خاصیتش را از دست داده اید. پس بهتر است برای پخت و پز های طولانی و با دمای بالا از روغن های دیگر مثل روغن آفتابگردان که نقطه دود مناسب‌ تری دارد استفاده کنید.

یکی دیگر از موارد منع مصرف روغن زیتون برای پختن غذاهایی می باشد که شیرینی و لذت آن مورد توجه است، چرا که روغن زیتون دارای مزه تلخی می باشد و ممکن است باعث تلخی غذای شما شود. پس در مواردی مانند پختن کیک، شیرینی و امثال آنها استفاده از این روغن توصیه نمی‌شود.

یکی دیگر از موارد منع مصرف روغن زیتون استفاده آن برای افرادی که دچار آکنه و جوش صورت هستند. چرا که این روغن می تواند موجب تشدید جوش ها شود. این روغن منافذ پوست را بسته و موجب جمع شدن چربی درون پوست و نهایتا تشکیل چربی بر روی پوست شود.

فروش بدون واسطه روغن زیتون فوق بکر

فروش بدون واسطه روغن زیتون فوق بکرروغن زیتون فوق بکر در صورتی که به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده تهیه شود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. خرید آن از مغازه های معمولی و همینطور از مراکزی خارج از کارخانه می تواند هزینه های اضافی ناشی از واسطه ها را در بر داشته باشد.

فروش بدون واسطه از کارخانه موجب می‌شود، با نرخ عمده فروشی محصول خود را خریداری کنید. در صورتی که خرید های معمولی شما را با نرخ‌های بیشتری مواجه می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید مستقیم و بدون واسطه روغن فوق بکر با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه با شماره ای که در همین سایت قرار می گیرد تماس حاصل نمایید. 

نوشته های مشابه