روغن زیتون اویلا, روغن زیتون بکر

خرید و استفاده از خواص درمانی روغن زیتون بکر اویلا

خرید و استفاده از خواص درمانی روغن زیتون بکر اویلا

با خرید روغن زیتون بکر اویلا، از خواص درمانی فراوان این محصول بهره مند شوید.
روغن زیتون اویلا، یکی از بهترین و مرغوبترین روغن های گیاهی در بازار کشور می باشد.
آیا در زمان مصرف روغن زیتون بکر بودار و یا بی یو برندهای ایرانی مانند اویلا به خواص درمانی آن هم توجه دارید؟ یا شاید هم جزو افرادی هستید که این محصول به دلیل چرب بودن رافقط برای رفع گرسنگی همراه غذا و سالاد به مصرف می رسانید.

از خواص بینظیر مصرف انواع روغن زیتون می توان به تاثیری که این محصول در کاهش اضطراب دارد اشاره کرد. کمتر ماده و روغن گیاهی و خوراکی در جهان یافت می شود که تاثیرات چنین شگرفی بر روی مصرف کننده اش آن هم در سریع ترین زمان ممکن داشته باشد.

علاوه بر فوایدی مانند این، از خواص درمانی روغن زیتون هم نباید غافل باشیم. شاید شما هم جزو کسانی باشید که از حساسیت های آلرژیک و آلودگی ها رنج می برید؛ پس در اینصورت باید بدانید که این مشکل بعضی اوقات چقدر دردسر ساز شده و حتی زندگی را مختل می کند و شما را از کار و زندگی می اندازد. روغن زیتون بودار و بکر تصفیه نشده با استفاده از خواص درمانی خود بهترین گزینه برای مصرف افرادی است که دچار چنین حساسیت هایی می شوند. این افراد می توانند با مصرف روغن زیتون طبیعی این مشکل خود را تا حدود زیادی رفع کنند.البته خواص درمانی روغن زیتون با نوع گرمادیده آن تفاوتی دارد ولی برخی از خریداران اعتقاد دارند نوع ارگانیک آن برای مصرف برای درمان حساسیت های آلرژیک مناسب تر است.

ما در این مقاله، سعی داریم تا توضیحات تکمیلی درباره شناخت روغن زیتون و خواص آن ارائه دهیم و همچنین برندهای معتبر در حوزه فروش این محصول را معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با خواص درمانی روغن زیتون

خرید و استفاده از خواص درمانی روغن زیتون بکر اویلا
توزیع مستقیم روغن زیتون فرابکر ورامین

برخی افراد، گمان می کنند که روغن زیتون، فرآورده برگهای درخت زیتون است. این تفکر کاملا اشتباه هست. درخت زیتون، دارای میوه های کوچکی است با نام زیتون که خواص و کاربردهای فراوانی دارد.
این میوه به رنگ سبز خاصی است که منحصر به خودش است. (رنگ سبز زیتونی)
از جمله ویژگی های اصلی این میوه گرانبها، طعم تلخی است که برای بسیاری از افراد، ناخوشایند است. اما می توان گفت که برای برخی دیگر، بسیار دلنشین بوده و نمایانگر طعم خاصی است.

میوه درخت زیتون، غنی از ویتامین های A است که کاربرد فراوانی برای تقویت پوست و مو دارد.
حتما نام روغن زیتون را شنیده‌اید که از فرآورده‌های زیتون است.
نوع غیرخوراکی روغن زیتون، در موارد مختلفی از جمله، درمان دردهای موضعی، تقویت پوست، تقویت مو و بهبود عملکرد سیستم گوارش، استفاده می شود.
همانطور که گفتیم، خواص و کارایی زیتون، بسیار زیاد است که ما تنها به برخی از آن، اشاره داریم.
این میوه ارزشمند، حاوی مواد آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به درمان بیماری های قبلی، گوارشی کمک شایانی کرده و علاوه بر آن خواص ضد التهابی نیز دارد.
استفاده مستمر این محصول در فرآورده های مختلف می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این محصول را در سبد غذایی خود قرار داده و محصولاتی مانند زیتون شور را به عنوان چاشنی در سفره های خود بگنجانید.
از روغن زیتون خوراکی نیز می توانید برای طعم بخشی به غذا و انواع سالادها استفاده کنید.
در ادامه می خواهیم شما را با یکی از بهترین فرآورده های میوه زیتون، یعنی روغن زیتون آشنا کنیم.

انواع روغن زیتون باکیفیت و مرغوب

همانطور که بیان شد، روغن زیتون، مهمترین فرآورده میوه درخت زیتون می باشد.
میوه های زیتون، پس از به ثمر‌نشستن، چیده‌می شوند و در کارخانه روغن‌گیری، ابتدا هسته آن جدا و سپس عصاره گیری شده و روغن زیتون فرآوری می شود.
روغن زیتون به صورت کلی به چند دسته و نوع تقسیم می شود.

ابتدا روغن زیتون به دو دسته خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می شود.
روغن زیتون خوراکی، به انواعی از محصول گفته می شود که قابلیت خوراکی داشته و اسیدهای چرب ناسالم آن در حد استاندارد باشد.
در زمان فرآوری روغن زیتون، در صورتیکه اسیدهای چرب ناسالم آن، از حد استاندارد غذایی فراتر رود، محصول در دسته غیرخوراکی ها قرار گرفته و در صنایع مختلف از جمله صنعت آرایشی و بهداشتی، مورد استفاده قرار می گیرد.
درست است که زیتون و فرآورده های آن، خواص بسیار زیادی دارند، اما اگر در صنایع غذایی، محصول ناسالم وارد شود، می تواند تاثیر عکس داشته و باعث ایجاد سرطان و …. شود.

روغن زیتون خوراکی

خرید و استفاده از خواص درمانی روغن زیتون بکر اویلا
خرید و استفاده از خواص درمانی روغن زیتون بکر اویلا

اگر بخواهیم به دسته روغن زیتون خوراکی، نگاهی بیاندازیم، می توانیم مهمترین آن را یعنی روغن های بکر و فرابکر را نام ببریم.
روغن هایی که کمترین میزان اسیدهای چرب ناسالم داشته و برای سلامتی بدن بسیار مهم هستند. قطعا به دلیل بالا بودن کیفیت آنها، قیمت مصرف کننده بالاتری خواهد داشت.
اگر به یاد داشته‌باشید، گفته‌بودیم که زیتون طعم تلخی دارد که خوشایند همه نیست. به همین روغن زیتون خوراکی در انواع مختلف، به دو صورت تصفیه‌شده و غیرتصفیه، در بازار به چشم‌می خورد.
محصولات غیرتصفیه یا طبیعی، دارای عطر و طعم تلخ و اصلی زیتون می باشد. در حالیکه روغن زیتون تصفیه‌شده، پس از فیلترهای مختلف در کارخانه، از عطر و طعم تلخ آن، کاسته می‌شود و در بازار اصطلاحا به آن، روغن زیتون بدون‌بو می‌گویند.
قطعا روغن زیتون های طبیعی، خواص و کاربردهای اصلی زیتون را به دلیل فیلترنشدن، بیشتر دارند.

حال که اطلاعات کافی درباره زیتون و خانواده آن، کسب کردید، شما را با برندها و شرکت های مختلف عرضه و پخش این محصول، آشنا خواهیم کرد.

خرید روغن زیتون اویلا در انواع مختلف

ایران، کشوری است که مزارع بسیار زیاد پرورش درخت زیتون دارد. شهرهای مختلفی از کشور از جمله ورامین، رودبار، منجیل و … که مهد پرورش زیتون می باشند.
با توجه به حجم بالای پرورش این گیاه، می توان انتظار داشت که شرکت های مختلفی در حوزه فرآوری و فروش آن ورود کنند.
یکی از برندهای معتبر در این حوزه، شرکت اویلا است. روغن زیتون اویلا، یک محصول شناخته شده‌است که در بازار کشور در حجم بسیار بالایی عرضه می شود.
در کنار این شرکت، برندهای معتبر دیگری نیز وجود دارد که می توان به برند طارومیس اشاره کرد که توسط تیم فروش بازرگانی آذرند در بازار کشور عرضه می شود.
اگر شما به دنبال خرید محصولات مرغوب روغن زیتون هستید، حتما به خاطر داشته باشید که به دلیل تنوع خوراکی و غیرخوراکی بودن این محصول، از برندهای معتبر خرید کنید تا خیالتان بابت کیفیت آن، راحت باشد.

اگر نمی‌دانید که روغن زیتون اویلا یا انواع روغن های گیاهی طارومیس را از کجا بخرید، حتما با مجموعه ما (تیم تجاری بازرگانی آذرند) آشنا شوید.
تیم تجاری ما، انواع فرآورده های روغن زیتون اویلا و یا طارومیس را با بهترین قیمت، در بازار کشور عرضه می کند.

بازرگانی آذرند، بهترین عرضه کننده روغن زیتون درجه یک

در انتها، می خواهیم نگاهی بیاندازیم به مجموعه بازرگانی آذرند و پتانسیل و ظرفیت های موجود در این تیم.

مجموعه بازرگانی آذرند، در حدود 12 سال، در حوزه های مختلف روغن های گیاهی فعالیت مستمر داشته و دارد.
اولین محصولاتی که این شرکت، روانه بازار کرد، فرآورده های زیتون مانند زیتون شور، زیتون پرورده، انواع روغن زیتون و … می باشد.
در گذر زمان، با توجه به تنوع محصولات مشابه و آنالیز نیاز و درخواست مشتریان عزیز، محصولات این شرکت از حوزه زیتون فراتر رفته و امروز این مجموعه با افتخار اعلام می کند که تمامی محصولات روغن های گیاهی، جهت مصارف خوراکی و غیرخوراکی را با بهترین کیفیت و قیمت، روانه بازار می کند.

از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع فرآورده های زیتون

  • روغن کلزا
  • روغن کنجد
  • و…

اگر می خواهید با لیست کامل محصولات آشنا شوید، می توانید لینک زیر را دنبال کنید.
پس از ملاحظه لینک محصولات، اگر تمایل به خرید و یا دریافت مشاوره بیشتر دارید، حتما با همکاران ما در بخش فروش، ارتباط بگیرید. ما شما را در مسیر خرید باکیفیت و راحت، یاری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه