روغن زیتون

خرید مستقیم روغن زیتون محصولات صنعتی

روغن زیتون از جمله روغن های محبوب و پرخاصیت است که کاربردهای فراوانی برای سلامت و گیاه درمانی دارد. اما آیا میدانستید که علاوه بر مصارف خوراکی، از روغن زیتون محصولات صنعتی تهیه می‌شود؟ تفاوت روغن زیتون طبیعی و روغن زیتون صنعتی چیست؟ کاربردهای روغن زیتون در صنعت چیست؟ چگونه می‌توان روغن زیتون صنعتی را مستقیم و با قیمت مناسب خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا در این زمینه مطالبی مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

خرید مستقیم روغن زیتون محصولات صنعتی

از روغن زیتون در صنعت چه استفاده هایی میشود؟

از روغن زیتون در صنعت چه استفاده هایی میشود؟زيتون از میوه های درخت زیتون بوده و برای درآوردن روغن آن پوست و هسته و تفاله آن به مصرف می‌رسد. روغن زیتون دو نوع خوراکی و غیر خوراکی دارد. از انواع روغن زیتون خوراکی روغن زیتون بکر لامپانت و روغن تفاله زیتون خام یا پومیس است که نمی‌توان آن ها به طور مستقیم مصرف کرد و باید بعد از پالایش به مصارف صنعتی برسد. از جمله کاربردهای این نوع روغن زیتون در صنعت، ساخت لوازم آرایشی، تهیه صابون، شامپو، لوازم مراقبتی پوست و مو، روغن ماساژ و غیره است. 

ماساژ پوست بدن با روغن زیتون سبب باز شدن گرفتگی های عضلانی شده و در کاهش درد های بدنی و رفع کبودی ها بسیار مؤثر است. استفاده از لوازم آرایشی تهیه شده از روغن زیتون، به مراتب تاثیر مضر کمتری بر روی پوست صورت دارد. ماسک های تهیه شده از روغن زیتون باعث آبرسانی به پوست صورت شده و به شادابی و طراوت پوست می افزاید و پوستی صاف به شما هدیه می‌دهد. ویتامین E موجود در کرم های ضد آفتاب روغن زیتون باعث دفع اشعه های مضر و پر قدرت خورشید شده و از آفتاب سوختگی و سرطان پوست جلوگیری می‌کند. ماسک مو درست شده از روغن زیتون صنعتی، باعث تغذیه پیاز مو شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. صابون های صنعتی روغن زیتون به جای خشک کردن دست، با رساندن آب به مرطوب ماندن و عدم ترک خوردن پوست کمک می‌کند. 

تفاوت روغن زیتون صنعتی با روغن زیتون طبیعی

تفاوت روغن زیتون صنعتی با روغن زیتون طبیعیروغن زیتون طبیعی خوراکی بوده و در پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما روغن زیتون صنعتی غیر خوراکی بوده و به هیچ عنوان نباید به طور مستقیم به مصرف برسد. روغن زیتون طبیعی به وسیله پرس سرد و بدون ترکیبات شیمیایی از گوشت میوه زیتون تهیه می‌شود اما روغن زیتون صنعتی از تفاله و هسته زیتون یا میوه های زیتون ناسالم و آسیب دیده بوسیله پرس داغ و ترکیبات شیمیایی نظیر هگزان تولید می‌شود. نقطه دود روغن زیتون خوراکی بالا بوده و در دماهای نظیر ۲۲۰ درجه نمی‌سوزد اما نقطه دود روغن زیتون صنعتی پایین بوده و دماهایی نظیر ۶۰ درجه می‌سوزد. روغن زیتون طبیعی در برابر سرما مقاوم بوده و منجمد نمی‌شود، اما روغن زیتون صنعتی ممکن است انجماد پیدا کند. روغن زیتون خوراکی کمیاب تر است اما روغن زیتون های صنعتی به آسانی و به وفور یافت می‌شود. روغن زیتون طبیعی مقدار فراوانی اسید اولئیک دارد در حالی که در نوع صنعتی اسید اولئیک بسیار پایین است. از آنجایی که روغن زیتون به وفور یافت می‌شود و حتی آن را می‌توان از سایر کشورها به راحتی وارد کرد، قیمتی پایین تر و مناسب تر داشته و حتی می‌توان آن را به صورت فله ای خریداری کرد. 

نمایندگی فروش روغن زیتون صنعتی در بازار داخلی

نمایندگی فروش روغن زیتون صنعتی در بازار داخلیامروزه استفاده از روغن زیتون صنعتی در صنایع آرایشی، مراقبتی و صابون سازی افزایش یافته و به دنبال آن تقاضا برای تولید آن بیشتر شده است. خرید روغن زیتون صنعتی به صورت مستقیم و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه بوده و برای خریدار سودآور تر است. امروزه سایت‌های اینترنتی ایجاد شده اند که به آن عنوان نمایندگی های فروش روغن زیتون صنعتی عمل می‌کنند و مشتریان می‌توانند بدون اتلاف وقت و بدون هزینه رفت و آمد و در هر ساعت از شبانه روز، از طریق آن اقدام به سفارش روغن زیتون صنعتی نمایند. 

نوشته های مشابه