روغن زیتون صنعتی

خرید روغن زیتون صنعتی اصل

خرید روغن زیتون صنعتی اصل

امروزه خرید روغن زیتون صنعتی اصل از رونق بالایی برخوردار است و این به دلیل وجود خواص بسیار زیاد روغن زیتون می باشد که برای مردم شناخته شده است و آن را بهترین گزینه برای مصرف میدانند.
به دلیل پرفروش بودن روغن زیتون صنعتی برخی از سودجویان پا به بازارها گذاشتن و با وارد کردن روغن زیتون صنعتی تقلبی خرید را برای مشتریان سخت و سود خود را چندین برابر کرده اند.

خرید روغن زیتون صنعتی اصل

ویژگی هایی برای خرید روغن زیتون صنعتی اصل

• رنگ آن زرد و زرد مایل به سبز است.
• روغن زیتون صنعتی اصل بوی میوه هایی مثل گوجه فرنگی، سیب و زیتون میدهد.
• مزه آن در ابتدا تلخ و تند است و گلو را میسوزاند.
• با خوردن روغن زیتون دهان چرب نمیشود.
• روغن زیتون صنعتی داخلی در صورتی اصل است که برچسب مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو داشته باشد و نمونه وارداتی آن دارای برچسب اصالت و سلامت است.

خواص روغن زیتون صنعتی

در بازارها روغن زیتون به صورت فله ای و بسته بندی ارائه می شود؛ که پیشنهاد ما خرید روغن زیتون صنعتی و یا همان بسته بندی کارخانه ای می باشد.
روغن های زیتون فله ای نشان سلامت ندارند و ممکن است از روش های بهداشتی ررای تهیه آن استفاده نشده باشد؛ پس برای اطمینان بیشتر بهتر این است که روغن زیتون صنعتی خریداری کنید.

خرید روغن زیتون صنعتی اصل

روش های استفاده از روغن زیتون صنعتی

روغن های زیتون صنعتی دو مدل خوراکی و غیرخوراکی دارند.
از روغن زیتون صنعتی خوراکی می توان برای پخت و پز، سالادها و چاشنی دیگر غذاها استفاده و آن را جایگزین روغن های جامد و تراریخته کرد.
نوع غیرخوراکی این روغن را می توان برای ماساژ درمانی، تراوت پوست و شامپوهای گیاهی به کار گرفت.
با خرید روغن زیتوک صنعتی می توانید به سلامت خود کمک کنید

خرید روغن زیتون صنعتی اصل

روش های نگهداری روغن زیتون صنعتی

روغن زیتون صنعتی را باید بدور از نور مستقیم و محلی نسبتا تاریک نگهدارز کرد. جای آن در قفسه ای خنک و درب آن همیشه محکم شده باشد.
زمانی که رنگ روغن به زرد روشن بزند و بویی مانند بادام زمینی داشته باشد نشان از فساد روغن زیتون است؛ می توانید یک قاشق از آن را در دهان خود بچرخانید و اگر دهانتان چرب شد بدانید که روغن فاسد شده است.
روغن زیتون صنعتی که تاریخ آن گذشته است را دور نریزید، چرا که فقط نمیتوانید با آن پخت و پز کنید اما برای ماساژ و لطافت پوست و تقویت مو میشود از آن استفاده کرد.

نوشته های مشابه